cocacola
Aktualno

Tudi Coca-Cola začela z digitalno akcijo za FIFO 2022

Pred kratkim smo poročali, da je podjetje AB InBev že predstavilo svojo komunikacijsko akcijo pred začetkom svetovnega prvenstva v nogometu. Naslednja blagovna znamka, ki se mu pridružuje, je Coca-Cola.

Konec leta bo odet v barve nogometa, saj se bo v Katarju odvijalo svetovno prvenstvo FIFA '22. Blagovne znamke, ki so partnerke dogodka, običajno rade stopnjujejo vznemirjenje pred v pričakovanju nogometnega spektakla. Prvi je s 100-dnevno komunikacijsko akcijo začel AB InBev, ki je že desetletja ne le uradni sponzor FIFE, temveč je njihovo pivo Budweiser tudi uradno pivo dogodka.

Coca-Cola pa Budweiserju sledi tik za petami, kar ni presenetljivo, saj sodelujejo s FIFO že od leta 1974 in so eden od uradnih sponzorjev svetovnega prvenstva v nogometu od leta 1978. Slab mesec pozneje so tudi v podjetju, ki proizvaja najbolj znane brezalkoholne gazirane pijače na svetu, začeli z marketinško akcijo, ki je predvsem digitalne narave. Imenuje se »Verjeti je čarobno«, glavni del pa se odvija na njihovi platformi »Prava čarovnija«, ki so jo vzpostavili septembra 2021. Platforma slavi druženje in skupne trenutke, ki jih zaznamuje tudi Coca-Cola.

(Digitalni) album z nalepkami

V projektu je Coca-Cola stopila v partnerstvo s podjetjem Panini, ki izdeluje uradne licenčne albume z nalepkami svetovnih prvenstev. Skupaj so ustvarili ekskluzivne nalepke, ki jih je mogoče zbirati tako fizično kot tudi digitalno. V projektu so k sodelovanju povabili tudi različne trgovce, s pomočjo katerih bodo ustvarjali kupcu prilagojene nalepke.

Digitalno usmerjena akcija vključuje tudi spletno središče, ki povezuje oboževalce po vsem svetu, in tri digitalne filme (z naslovi Tatu, Obriti in Tek), v katerem so posnete simpatične obljube nogometnih oboževalcev, kaj bodo naredili, če zmaga njihova priljubljena ekipa. Te obljube bodo natisnjene tudi na embalaži pijač (npr. »Če zmagajo, se obrijem!«).

Podjetje Coca-Cola je v drugem četrtletju 2022 zabeležilo 12-odstotno rast prihodkov, na 11,3 milijarde evrov, in ob tem sprejelo predrugačen marketinški model, ki je še bolj osredotočen na ohranjanje in pridobivanje potrošnikov preko izkušenj in strasti. Prav to so vključili tudi v novo digitalno akcijo.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji