fb ugled
Aktualno

Tudi ugled se seli na splet

Marsikdo je že v mladosti poskušal kakšno težavo rešiti na še posebej kreativen način ali dobro »zblefiral« za boljšo oceno. Sčasoma naj bi se naučili, da so višji standardi vedenja in naš dober ugled bistvena dejavnika za uspeh.

V trenutnem času se naša življenja, poslovne aktivnosti in hobiji selijo na splet. In tja jim sledi tudi naš ugled. Zakaj pa je ugled tako pomemben tudi za oglaševalce na družbenih omrežjih?

Ko ne moreš do svojega oglaševalskega računa na Facebooku

Tomaž je nekaj časa uspešno oglaševal svoje izdelke na Facebooku, dokler se nekega dne ni nepričakovano zaklenil iz svojega oglaševalskega računa. A Tomaž je iznajdljiv in je hitro ustvaril novo identiteto in ponovno zagnal svojo kampanjo. Ampak kaj kmalu je znova stal zaklenjen pred vrati svojega novega računa!

Na tej točki je Tomaž spoznal, da bi se bilo smiselno obrniti na Facebookovo podporo. Moral je priti nazaj v svoj račun in to hitro! Vsak evro šteje in ustvarja nove priložnosti za njegovo podjetje.

Ampak Tomaž je potreboval kar nekaj časa, da je lahko spet vstopil v svoj oglaševalski račun na Facebooku. Pozneje je razumel, da je bil zaklenjen, ker je kršil nekatera pravila o oglaševanju na Facebooku. Njegov poskus, da bi bil pametnejši od sistema in da bi našel hitro rešitev z ustvarjanjem nove lažne identitete, pa je bil strel v koleno. V očeh platforme je pridobil slab ugled in to mu ni pomagalo pri reševanju težave.

Zakaj se lahko znajdeš na črnem seznamu?

Zakaj se oglaševalci včasih znajdejo v situaciji, ko so zaklenjeni izven svojih računov?

V primerih, ko se domneva, da je Facebook pri zapiranju računa storil napako, lahko oglaševalci vložijo zahtevek za obnovitev računa. Vendar ne pozabite, da na Facebooku oglašuje deset milijonov podjetij in čakalna vrsta za reševanje takšnih pritožb je dolga.

Da bi povečali stopnjo zaupanja v oglase, ki se pojavljajo na Facebooku, platforma nenehno spremlja svoje oglaševalce. Če ste imeli v preteklosti že nekaj kršitev ali niste bili skrbni, vas bo sistem hitro dodal na črni seznam. To je podobno policijskemu pregledu, ki razkriva vaše neplačane kazni.

Vprašanje je, kaj lahko storite, da vaš ugled na Facebooku ostane nedotaknjen:

  • Oglejte si pravilnike o oglaševanju, preberite standarde skupnosti in se poslužujte dobrih digitalnah navad. Če naberete zgodovino zavrnjenih oglasov, onemogočenih strani in poskušate ustvariti nove račune, da bi jih zaobšli, boste prijavljeni zaradi slabega vedenja. Prepričajte se, da ste seznanjeni s tem, kaj lahko in česa ne smete oglaševati.
  • Poskrbite, da bo vaša ciljna stran upoštevala Facebookove pravilnike. Če je vaša ciljna stran zavajajoča, nedokončana, moteča in/ali povzroča nezadovoljstvo uporabnikov, bo kakovost vaših oglasov nizka (da ne omenjamo, da boste na koncu plačali dodatno za oglaševanje!).
  • Bodite skrbni do lastnega profila. Pri poslovanju za uporabniško ime uporabite svoje pravo ime. Če bi prišlo do preverjanja osebne izkaznice in vaša osebna izkaznica ni resnična, se boste morda morali posloviti od svojega dostopa (to je še posebej pomembno za poslovna orodja).
  • Če zamenjate službo, se obvezno odklopite od prejšnjih sredstev.
  • Odpravite vsa prejšnja sredstva, preden ustvarite nova. Vaša preteklost vas lahko preganja, če preteklih napak ne odpravite.

Najpomembneje pa je, da ne poskušate biti pametnejši od sistema! Facebook ne bo okleval in bo vaš oglaševalski račun odstranil iz sistema, da bi s tem zagotovil najvišjo raven splošne uporabniške izkušnje. Preden se lahko pogajate ali ste inovativni v reševanju težav, boste že zaklenjeni pred lastnimi vrati.

Za Tomaža bi se zgodba odvila veliko bolje, če bi se v oglaševalski skupnosti Facebooka obnašal kot vestni »državljan«. Httpool je na voljo za svetovanje in usmerjanje glede oglaševalske politike za tiste, ki bi imeli vprašanja ali želeli dodatna pojasnila.

Najpomembneje pa je, da Tomaž sploh ne bi ostal pred vrati svojega računa na Facebooku, če bi vedel, kako pomemben je njegov digitalni ugled.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji