Tuš predstavlja Tuš Bricks
Tuš letos obeležuje 20 let programa zvestobe Tuš klub, ob tej priložnosti pa predstavljajo novo oglaševalsko akcijo »Tuš Bricks«.
Kot pravi Živa Slokan, vodja lojalnostnega programa Tuš klub, so ob dvajseti obletnici želeli svojim članom ponuditi nekaj zares ekskluzivnega in v Sloveniji še nevidenega. »Tako smo ustvarili Tuš Bricks – pomanjšano verzijo čisto prave trgovine Tuš, ki jo lahko otroci sestavijo iz kock. Hkrati nas zelo veseli, da so se za sodelovanje pri tem projektu odločili tudi številni dobavitelji, ki so prepoznali vrednost kock Tuš Bricks ter katerih izdelki se skrivajo na majhnih policah in v mini vozičkih trgovine Tuš Bricks,« pravi.
Kampanja »Tuš Brick«s je nastala v sodelovanju z agencijo Pristop, povezali pa so se tudi z raperjem Nipkejem, ki je ustvaril ekskluzivno pesem »Prepusti se zabavi, svoj Tuš sestavi«. »Nipke zna preoblikovati svojo strast v sporočila, ki nas vse spodbujajo k razmišljanju in ukrepanju,« pravi Vesna Kuzmanović, vodja projektov v marketingu pri Tušu.
Po njenih besedah kocke Tuš Bricks prinašajo tudi pomembno sporočilo o trajnosti. Uporaba recikliranih materialov pri izdelavi kock je bila prvi korak v smeri ohranjanja planeta za prihodnje generacije ter hkrati pomembno sporočilo otrokom o odgovornem ravnanju z okoljem. Kocke Tuš Bricks so narejene iz stoodstotno reciklirane plastike (za izdelavo kock v celotni kampanji Tuš Bricks je bil uporabljen material iz približno 13.000 klimatskih naprav, 14.000 grelnikov vode in 4.500 lepilnih folij TPE).