tuš
Aktualno

Tuševo novo kampanjo ustvarila agencija Bruketa&Žinić&Grey

Pod Tuševo najnovejšo oglaševalsko akcijo »Zato grem v Tuš« se je podpisala agencija Bruketa&Žinić&Grey. Zanimalo nas je, zakaj se je slovenski trgovec povezal s hrvaško agencijo.

Kot pravijo, se je ideja o konceptu porodila znotraj interne ekipe na Tušu, nato pa so začeli iskati nekoga, ki bi jo nadgradil. »Za televizijo smo si zamislili sproščene spote s kančkom humorja. Predstavniki agencije Bruketa&Žinić&Grey so nas že na prvem srečanju prepričali, da so prava izbira za to, kar želimo doseči z našo oglaševalsko akcijo,« so povedali za MM. Dodajajo, da v agenciji dobro poznajo tudi naš trg, saj imajo tudi druge naročnike v Sloveniji.

»Z njimi smo se dogovorili za sodelovanje pri tej oglaševalski akciji, sicer pa še vedno sodelujemo tudi z drugimi agencijami in takšen projektni način dela nam za zdaj ustreza,« smo izvedeli.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji