tuš
Aktualno

Tuševo novo kampanjo ustvarila agencija Bruketa&Žinić&Grey

Pod Tuševo najnovejšo oglaševalsko akcijo »Zato grem v Tuš« se je podpisala agencija Bruketa&Žinić&Grey. Zanimalo nas je, zakaj se je slovenski trgovec povezal s hrvaško agencijo.

Kot pravijo, se je ideja o konceptu porodila znotraj interne ekipe na Tušu, nato pa so začeli iskati nekoga, ki bi jo nadgradil. »Za televizijo smo si zamislili sproščene spote s kančkom humorja. Predstavniki agencije Bruketa&Žinić&Grey so nas že na prvem srečanju prepričali, da so prava izbira za to, kar želimo doseči z našo oglaševalsko akcijo,« so povedali za MM. Dodajajo, da v agenciji dobro poznajo tudi naš trg, saj imajo tudi druge naročnike v Sloveniji.

»Z njimi smo se dogovorili za sodelovanje pri tej oglaševalski akciji, sicer pa še vedno sodelujemo tudi z drugimi agencijami in takšen projektni način dela nam za zdaj ustreza,« smo izvedeli.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji