tw
Aktualno

Twitter z dodatnimi omejitvami za brezplačne uporabnike

Twitter je dokončno premešal karte na igralni mizi družbenih medijev. Pred nekaj meseci je kot prvi uvedel plačljivo verzijo platforme, zdaj pa je brezplačnim uporabnikom napovedal vojno.

Elon Musk očitno vztraja pri ideji naročniškega modela in je pripravljen narediti veliko, da bi se število brezplačnih uporabnikov zmanjšalo, celo na najmanjšo možno raven.

Javno je oznanil, da se objave brezplačnih uporabnikov ne bodo več prikazovale kot priporočene, v zavihku »za vas«. Tako bodo od 15. aprila le še »preverjeni« (»verified«) računi, ki za naročnino Twitter Blue plačujejo 13 evrov na mesec, upravičeni do vključitve v priporočila »za vas«. To pa še ni vse. Samo ti bodo tudi obdržali pravice do glasovanja na objavljenih anketah.

Musk je novosti povezal z opravičilom, da to delajo zaradi zmanjševanja števila botov, prisotnih na platformi: »To je edini način za obravnavanje rojev naprednih botov z umetno inteligenco. V nasprotnem primeru bi bila to brezupno izgubljena bitka.« K temu pa je dodal: »Kmalu bo to edina platforma, ki ji boste lahko zaupali.« To pa v resnici zveni precej prepričljivo.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji