Twitter z novim logotipom: X namesto modrega ptiča
Twitter se je poslovil od ikoničnega logotipa v obliki ptiča, saj ga je Elon Musk, novi lastnik platforme, zamenjal z znakom X.
Ljubitelj črke X je uresničil napoved, o kateri se je govorilo praktično od prevzema Twitterja konec prejšnjega leta. Novi logotip je že zamenjal starega, pri čemer, tako kot pri vseh Muskovih potezah, ni šlo brez kritik. Tako kot pri drugih novostih in spremembah, ki jih je uvedel, kot so omejitve števila branj, naročnina, omejitve pri sporočilih in podobno. Kljub kritikam je Musk trdno prepričan v pravilnost svojih odločitev.
Še posebej, če bo Twitter oziroma X razvil v aplikacijo »vse v enem«, kakršna je kitajska WeChat, o kateri pogosto pozitivno govori.
Kot izvršno direktorico je zaposlil Lindo Yaccarino, nekdanjo dolgoletno izvršno direktorico ameriške medijske družbe NBC Universal, od katere pričakuje, da mu bo pomagala pri privabljanju novih uporabnikov, naročnikov in oglaševalcev, ki množično zapuščajo platformo. In se za kakšen dan ali teden preselijo na na primer Mastodon ali Threads (ki jo uporabniki zapuščajo skorajda še hitreje, kot so si jo nalagali).
Elon Musk je Twitter za dobrih 44 milijard dolarjev kupil konec oktobra lani, leta 2022. Takrat je cena delnic Tesla padla za več kot sto odstotkov in se je do danes vrnila na isto raven.
Elon Musk je očitno oboževalec črke X, saj je v preteklosti z X poimenoval svoje podjetje X.com (današnji PayPal), črko X ima v imenu podjetje SpaceX, pa tudi hčerka, ki ji je ime – preprosto – X.