Uber Eats v novih oglasih naslavlja »absurdne« potrošnike
Uber Eats je združil moči z manjšo francosko agencijo Buzzman in ustvaril oglaševalsko akcijo, v kateri sporočajo, da lahko potrošniki pri njih kupujejo tudi živila in izdelke iz supermarketov.
Uber Eats je svojo akcijo v Franciji poimenoval za »absurdno«, ker so včasih absurdni tudi potrošniki, ko izbirajo izdelke v trgovinah. V kratkem filmu, ki so ga zasnovali pri Buzzmanu, prikazujejo, kako se ljudje v supermarketih dotikajo izdelkov, da bi preverili njihovo ustreznost. Primeri pa so seveda, tako kot potrošniki, absurdni. Oglasi na neobičajen način prikazujejo žensko, ki preizkuša, kako mehka je gobica za pomivanje posode; moškega, ki ovohava in preverja mehkobo planice za otroka skozi embalažo, fanta, ki otipava pločevinko tune ... Glavno sporočilo akcije je, da ni potrebno, da vsak izdelek izbirajo posebej, saj jim je za to na voljo aplikacija Uber Eats, v kateri lahko izbirajo med 12.000 izdelki iz trgovin Carrefour, Franprix, Monoprix, Système U ali Intermarché.
360-stopinjska akcija vključuje televizijske oglase, objave na družbenih omrežjih (Instagram, TikTok in Snapchat), spletno oglaševanje in zunanje oglaševanje.