nn
Aktualno

Uber Eats v novih oglasih naslavlja »absurdne« potrošnike

Uber Eats je združil moči z manjšo francosko agencijo Buzzman in ustvaril oglaševalsko akcijo, v kateri sporočajo, da lahko potrošniki pri njih kupujejo tudi živila in izdelke iz supermarketov.

Uber Eats je svojo akcijo v Franciji poimenoval za »absurdno«, ker so včasih absurdni tudi potrošniki, ko izbirajo izdelke v trgovinah. V kratkem filmu, ki so ga zasnovali pri Buzzmanu, prikazujejo, kako se ljudje v supermarketih dotikajo izdelkov, da bi preverili njihovo ustreznost. Primeri pa so seveda, tako kot potrošniki, absurdni. Oglasi na neobičajen način prikazujejo žensko, ki preizkuša, kako mehka je gobica za pomivanje posode; moškega, ki ovohava in preverja mehkobo planice za otroka skozi embalažo, fanta, ki otipava pločevinko tune ... Glavno sporočilo akcije je, da ni potrebno, da vsak izdelek izbirajo posebej, saj jim je za to na voljo aplikacija Uber Eats, v kateri lahko izbirajo med 12.000 izdelki iz trgovin Carrefour, Franprix, Monoprix, Système U ali Intermarché.

360-stopinjska akcija vključuje televizijske oglase, objave na družbenih omrežjih (Instagram, TikTok in Snapchat), spletno oglaševanje in zunanje oglaševanje.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji