Uber: Oglaševalska akcija v podobi zmečkanih vstopnic in kart
Uporabljene karte za potovanja in zmečkane vstopnice za dogodke so se v novi Uberjevi akciji spremenile v origami avtomobilov. Z njimi predstavljajo svojo novo storitev - Uber Reserve.
Kaja Kovič
Agencija Mother je Uberju pomagala predstaviti novo storitev, ki jo v podjetju uvajajo za stranke. Po novem bodo lahko uporabniki platforme rezervirali prevoz tudi do 30 dni vnaprej in se tako izognili morebitnim težavam z mobilnikom, zasedenosti ali nedosegljivosti voznikov in podobno. S funkcijo Uber Reserve se želi podjetje predstaviti kot varno in dosegljivo prevozno sredstvo tudi v izjemnih okoliščinah in strankam ponuditi potrjeno rezervacijo za vnaprej organizirane dogodke.
V agenciji Mother so kreativno zasnovo naslonili na vstopnice za dogodke in letalske vozovnice, ki so jih s tehniko origamija sestavili v različne avtomobile Uber. S tem so jasno sporočili, da je Uber Reserve prva izbira pri rezervaciji vožnje za vnaprej organizirane dogodke. Uber bo tako mogoče uporabljati ne le za spontane poti, ampak tudi za vnaprej načrtovana potovanja.