m
Aktualno

Uber: Oglaševalska akcija v podobi zmečkanih vstopnic in kart

Uporabljene karte za potovanja in zmečkane vstopnice za dogodke so se v novi Uberjevi akciji spremenile v origami avtomobilov. Z njimi predstavljajo svojo novo storitev - Uber Reserve.

Agencija Mother je Uberju pomagala predstaviti novo storitev, ki jo v podjetju uvajajo za stranke. Po novem bodo lahko uporabniki platforme rezervirali prevoz tudi do 30 dni vnaprej in se tako izognili morebitnim težavam z mobilnikom, zasedenosti ali nedosegljivosti voznikov in podobno. S funkcijo Uber Reserve se želi podjetje predstaviti kot varno in dosegljivo prevozno sredstvo tudi v izjemnih okoliščinah in strankam ponuditi potrjeno rezervacijo za vnaprej organizirane dogodke.

V agenciji Mother so kreativno zasnovo naslonili na vstopnice za dogodke in letalske vozovnice, ki so jih s tehniko origamija sestavili v različne avtomobile Uber. S tem so jasno sporočili, da je Uber Reserve prva izbira pri rezervaciji vožnje za vnaprej organizirane dogodke. Uber bo tako mogoče uporabljati ne le za spontane poti, ampak tudi za vnaprej načrtovana potovanja.

z

m

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji