ai2
Aktualno

Umetna inteligenca med vodilnimi trendi na področju odnosov z javnostmi

V drugem delu serije člankov o tem, kako slovenske agencije za odnose z javnostmi uporabljajo orodja umetne inteligence, smo se pogovarjali s tremi sogovorniki, ki pravijo, da so jih sami že preizkusili.

Zavedati se je treba tudi pasti

Barbara Žejn, direktorica projektov v Graylingu, razvoj umetne inteligence opiše kot enega od petih trendov, ki so jih na začetku leta prepoznali pri Graylingu in bo ključnega pomena pri ustvarjanju komunikacijskih prednosti v prihodnosti. »Umetna inteligenca je v okolju odnosov z javnostmi do nedavnega imela skromno vlogo. Vendar se je v preteklem letu pomembnost umetne inteligence na tem področju povečala, zlasti pa je poudarjena vloga pri orodjih za pisanje, kot je ChatGPT, in aplikacijah za fotografije, kot je Midjourney. Da bi v celoti izrabili potencial v praksi, je treba razumeti vlogo orodij, ki jih podpira UI, usposobiti zaposlene, kako jih uporabljati, in se pri tem zavedati pasti, kot so pomanjkljivo preverjanje dejstev, avtorske pravice in plagiati,« opozarja Barbara Žejn.

»Nikoli kot nadomestilo za svoje delo za naročnike«

Tudi v agenciji Vodik redno uporabljajo ChatGPT, medtem ko določena vizualna orodja uporabljajo občasno, vendar nikoli kot nadomestilo za svoje delo za naročnike. »Pomaga nam pri različnih nalogah, kot so analize in raziskave, prikazovanje zamisli, pridobivanje drugačnih perspektiv za naše hipoteze ter dodatnih informacij, ki nam olajšajo odločanje in optimizirajo čas. V prihodnje vidimo prednosti uporabe umetne inteligence za namen komplementarne podpore, kjer bolj preusmerjamo našo energijo na področja, kjer je največji učinek,« je za MM povedal Nino Horvat, direktor in partner v agenciji Vodik.

»Naši občutki so nevtralni«

Tudi Tomaž Mihelin Ritlop, direktor SPEM Komunikacije, pravi, da so pri delu v agenciji že preizkusili orodja umetne inteligence, njihovi občutki do njih pa so nevtralni. Orodja, kakršno je na primer ChatGPT, sicer vidi bolj kot ne kot unificirano interpretacijo zbira razpoložljivih podatkov, ki pa so potrebni dodatne obdelave z vidika sporočilnosti za posamezne deležnike.

 

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji