kečap
Aktualno

Umetna inteligenca priznava le Heinzov kečap

Podjetje Kraft Heinz v novem oglasu prikazuje, da je edini kečap, ki ga priznava umetna inteligenca, prav njihov kečap, saj generator slik ob iskanju te besede prikazuje le njihove izdelke.

Ne glede na to, ali uporabnik v generator slik z umetno inteligenco vstavi smiselne besede ali nepovezane besedne zveze, generator slik pride do cilja in ustvari vizualizacijo. V kratkem videoposnetku lahko gledalci vidijo najrazličnejše resnične situacije zvezdnikov, ki jedo jogurt, vse do stolov iz avokada, gradov iz pečenega krompirčka, planetov iz sira in drugih nenavadnih domislic. Trend risanja z umetno inteligenco je spodbudil kreativno agencijo Rethink in podjetje Kraft Heinz k razmišljanju, kaj bi umetna inteligenca narisala, če bi vtipkali besedo kečap. »Na ta način smo nadaljevali z lanskoletno akcijo 'Nariši kečap', v kateri je Heinz ljudi anonimno prosil, naj narišejo kečap, in ti so v večini primerih narisali Heinzov kečap. Po tej akciji smo bili prepričani, da bo tudi umetna inteligenca izpeljala zadatek na podoben način. Nismo se zmotili. Izkazalo se je, da celo umetna inteligenca ve, da ko gre za kečap, mora biti ta Heinzov,« so izjavili v Heinzu ob predstavitvi nove akcije.

Ekperiment je bil izveden z naprednim generatorjem slik AI DALL·E 2, ki uporablja strojno učenje na milijardah referenčnih točk za ustvarjanje edinstvene slike. O rezultatih Heinz doda: »Ko je bilo digitalno umetniško delo ustvarjeno, smo takoj videli, da je umetna inteligenca ustvarila risbe, na katerih je Heinzov kečap, ne glede na to, ali smo kot iskalno geslo napisali besedo kečap ali kakšno nenavadno domišljijsko besedno zvezo, kot je kečap renesansa.«

Akcijo začenjajo na zunanjih oglaševalskih zaslonih v Torontu, poleg tega pa bo preplavila tudi splet in družbena omrežja.

Intervju

blaz
06. 11. 2024

Priljubljenost TikToka ne pojenja, o čemer smo se pogovarjali z Blažem Vižintinom,…

zz
02. 11. 2024

S Klemnom Selakovičem, enim od najbolj priljubljenih podkasterjev v Sloveniji, smo se…

Kako ustvarjati za nekoga? Mar ne pomeni ustvarjati »za nekoga« ustvarjati z namenom ugajanja? Če ustvarjalec ustvarja za urednika, šefa ali ciljno…

Nataša Pavlović Bujas
26. 10. 2024

Nataša Pavlović Bujas, predsednica Mednarodnega združenja za odnose z javnostmi (IPRA),…

»Največji zalogaj za komunikatorje je izjemno velik padec zaupanja. Ljudje ne zaupajo več nikomur, ne medijem ne vladi, niti organizacijam civilne…

Naši avtorji