kečap
Aktualno

Umetna inteligenca priznava le Heinzov kečap

Podjetje Kraft Heinz v novem oglasu prikazuje, da je edini kečap, ki ga priznava umetna inteligenca, prav njihov kečap, saj generator slik ob iskanju te besede prikazuje le njihove izdelke.

Ne glede na to, ali uporabnik v generator slik z umetno inteligenco vstavi smiselne besede ali nepovezane besedne zveze, generator slik pride do cilja in ustvari vizualizacijo. V kratkem videoposnetku lahko gledalci vidijo najrazličnejše resnične situacije zvezdnikov, ki jedo jogurt, vse do stolov iz avokada, gradov iz pečenega krompirčka, planetov iz sira in drugih nenavadnih domislic. Trend risanja z umetno inteligenco je spodbudil kreativno agencijo Rethink in podjetje Kraft Heinz k razmišljanju, kaj bi umetna inteligenca narisala, če bi vtipkali besedo kečap. »Na ta način smo nadaljevali z lanskoletno akcijo 'Nariši kečap', v kateri je Heinz ljudi anonimno prosil, naj narišejo kečap, in ti so v večini primerih narisali Heinzov kečap. Po tej akciji smo bili prepričani, da bo tudi umetna inteligenca izpeljala zadatek na podoben način. Nismo se zmotili. Izkazalo se je, da celo umetna inteligenca ve, da ko gre za kečap, mora biti ta Heinzov,« so izjavili v Heinzu ob predstavitvi nove akcije.

Ekperiment je bil izveden z naprednim generatorjem slik AI DALL·E 2, ki uporablja strojno učenje na milijardah referenčnih točk za ustvarjanje edinstvene slike. O rezultatih Heinz doda: »Ko je bilo digitalno umetniško delo ustvarjeno, smo takoj videli, da je umetna inteligenca ustvarila risbe, na katerih je Heinzov kečap, ne glede na to, ali smo kot iskalno geslo napisali besedo kečap ali kakšno nenavadno domišljijsko besedno zvezo, kot je kečap renesansa.«

Akcijo začenjajo na zunanjih oglaševalskih zaslonih v Torontu, poleg tega pa bo preplavila tudi splet in družbena omrežja.

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

answear
17. 08. 2022

Modna spletna trgovina Answear je od junija na voljo tudi v Sloveniji.

Zavedamo se, da dandanes biti le spletna modna platforma, ki ponuja nakup modnih artiklov, ni dovolj. Želimo biti več kot to. Prav tako se ne imamo…

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

Naši avtorji