Adam Nowakowski
Aktualno

Umetna inteligenca: V službi kreativnosti

»Orodja, ki jih poganja umetna inteligenca, predstavljajo pomemben prispevek k spodbujanju kreativnosti, zato je njihova uporaba v marketinški industriji že trdno zasidrana,« piše Adam Nowakowski.

Umetna inteligenca postaja ključna pri povečevanju učinkovitosti in donosnosti oglaševanja, saj nam lahko pomaga pri načrtovanju kreativnih kampanj – bodisi z zbiranjem idej bodisi z določanjem najučinkovitejših pristopov in določanjem skupin občinstva, ki se bodo nanje najbolje odzvale. A umetna inteligenca ne omogoča samo natančnega ciljanja občinstva s pomočjo podatkov, temveč ponuja tudi orodja za večjo ustvarjalnost.

V nadaljevanju z vami delim nekaj nasvetov, ki vam bodo z malce umetnointeligentne čarovnije v pomoč pri izboljševanju kreativnih strategij.

Svoj čas in kreativno energijo usmerite tja, kjer je to potrebno

Brez dvoma je prihranek časa ena od poglavitnih prednosti uporabe orodij, ki temeljijo na strojnem učenju. Avtomatizacija procesov, kot so izbira ciljne skupine, pozicioniranje oglasov ali prilagajanje kreativ, omogoča več svobode pri preizkušanju marketinške strategije. Tako hitreje ugotovimo, kaj deluje in kaj ne, ter čemu bi bilo smiselno posvetiti več pozornosti. Umetna inteligenca je namreč nepogrešljiv vir povratnih informacij, ki olajšuje prilagajanje strategij in optimizacijo vložkov za večjo učinkovitost.

Vzemimo za primer ustvarjalce vsebin za družbena omrežja. Ti se lahko zdaj popolnoma posvetijo vsebini ter ustvarjanju reelov in drugih formatov, ki bodo izdelek ali blagovno znamko prikazali na svež in privlačen način, s tem pa odprli vrata popolnoma novemu občinstvu. Algoritem bo namreč sam poiskal ljudi, ki bi jih ta vsebina zanimala, pri čemer gre pogosto za posameznike, ki ne predstavljajo tipične ciljne skupine.

Do višje donosnosti s prilagajanjem elementov kampanje

Dokler oglaševanje deluje, nas spreminjanje ustaljenih in preverjenih metod oglaševanja pogosto nič kaj ne mika. Vendar nas lahko tovrstna nefleksibilnost sčasoma privede do stagnacije, ki se bo odrazila v zmanjšani donosnosti. Orodja, ki jih poganja umetna inteligenca, pri tem predstavljajo enostavno rešitev za prilagajanje elementov oglaševalskih kampanj.

Orodje Advantage+ za nakupovalne kampanje (Advantage+ Shopping Campaigns) predstavlja rešitev, ki oglaševalcem pomaga določiti, kateri pristopi delujejo najbolje in katere elemente kampanje bi bilo treba prilagoditi za doseganje novih ciljnih skupin. Nedavno izvedeni testi nakazujejo, da uporaba orodja Advantage+ za nakupovalne kampanje stroške pridobivanja strank zmanjša za povprečno 17 odstotkov, pri čemer se donos od oglaševanja poveča za povprečno 32 odstotkov.

Nove funkcije za optimizacijo vsebine

Pojav novih digitalnih orodij, ki temeljijo na umetni inteligenci, predstavlja edinstveno priložnost za preizkušanje idej in načrtovanje kampanj, ki bodo dosegle pravo občinstvo. Meta že od samega začetka v aplikacije in storitve vključuje elemente strojnega učenja in umetne inteligence, pri čemer oglaševalska orodja niso nobena izjema. Pred kratkim pa smo napovedali, da bomo upravitelju oglasov (Meta Ad Manager) dodali prve generativne funkcije, ki temeljijo na umetni inteligenci. Te bodo z manjšimi spremembami slikovne in video oglase avtomatsko prilagodile tako, da bodo ti ustrezali preferencam posamezne ciljne skupine.

Navedena orodja, ki bodo omogočala ustvarjanje ozadja, razširitev slike in variacije besedila, bodo tudi slovenskim uporabnikom na voljo naslednje leto, nove funkcije pa označujejo začetek nove dobe ustvarjalnosti, ki bo produktivnost, personalizacijo in učinkovitost dvignila na najvišjo raven. S tem bodo orodja, ki jih poganja umetna inteligenca, med oglaševalci postala še bolj priljubljena in jim predstavljala nepogrešljivo podporo.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji