Umetnost nestresnega življenja po dansko v novi akciji JYSK-a
JYSK predstavlja oglaševalsko akcijo »HYGGE je tam, kjer je JYSK«. Z njo želijo spomniti na dansko filozofijo za življenje brez stresa, ki jo vodi teza, da je treba uživati v majhnih stvareh in trenutkih, posvečenih sebi.
V JYSK-u ugotavljajo, da jesen v naša življenja prinaša številne obveznosti in opravila, ki prikličejo določeno količino stresa. Po navdihu danske filozofije preprostosti in uživanja v malih stvareh so zato na družbenih omrežjih predstavili oglaševalsko akcijo »HYGGE je tam, kjer je JYSK«. Njen cilj je ljudi opomniti na pomen iskanja svojega območja brez stresa; vsak dan, ne glede na to, kje ste. Doslej so akcijo podprli številni vplivneži in posamezniki, ki so si med dnevom vzeli oddih in se brez velikega načrtovanja posvetili uživanju v majhnih stvareh ter na družbenih omrežjih objavili svoje domiselne kotičke hygge na sebi ljubih lokacijah s ključnikom #myHYGGEkutak.