Unilever z dodatno 500-milijonsko naložbo v digitalna vozlišča
Unilever je vložil 500 milijonov evrov v 29 vozlišč, namenjenih digitalnemu marketingu in e-trgovini, da bi si zagotovil uspeh v »kanalu prihodnosti«.
Kaja Kovič
Iz Unileverja so potrdili, da bodo v letu 2023 ponovno povečali naložbe v blagovne znamke in marketing, po tem ko so že lani investirali prav tolikšno vsoto denarja v marketinške aktivnosti, natančneje v medije. Več kot 80 odstotkov teh naložb je šlo neposredno v medije. Lani so povečevali predvsem medijske naložbe v kategorijah lepote in dobrega počutja, osebne nege in nege na domu, in to kljub odlični prodaji tovrstnih izdelkov.
Od medijev k digitalnim vozliščem
Letošnje področje naložb je digitalne narave. Podjetje je investiralo v 29 vozlišč za razvoj digitalnega markatinga, medijev in e-trgovine, ki bodo povezana s petimi lani vpostavljenimi poslovnimi enotami Unileverja. Znotraj teh vozlišč bodo delovali strokovnjaki s področja medijev, marketinga, trženja, ki temelji na podatkih, in prodaje. Njihov cilj je zagotavljanje »nemotene potrošniške izkušnje« in optimizacija.
»Želimo, da bi Unilever še naprej dosegal uspehe v tem pomembnem kanalu prihodnosti,« je vlagateljem dejal odhajajoči izvršni direktor Unileverja Alan Jope. Glavni finančni direktor Graeme Pitkethly pa dodal: »Prednostna naloga velikana je vlaganje v posel. Blagovnim znamkam želimo zagotoviti moč v vse bolj zahtevnem okolju.« Unileverjevi uspehi in rast so že tri leta podprti z večjimi in boljšimi naložbami ter neusmiljeno osredotočenostjo na funkcionalno superiornost izdelkov, sta še dejala.
Več o digitalnih kanalih in marketingu na Unileverju bo že 9. maja 2023 na Diggitu razkril Matteo Mozetič, upravljavec Unileverjeve blagovne znamke sladoledov Magnum.