lm
Aktualno

Unilever z dodatno 500-milijonsko naložbo v digitalna vozlišča

Unilever je vložil 500 milijonov evrov v 29 vozlišč, namenjenih digitalnemu marketingu in e-trgovini, da bi si zagotovil uspeh v »kanalu prihodnosti«.

Iz Unileverja so potrdili, da bodo v letu 2023 ponovno povečali naložbe v blagovne znamke in marketing, po tem ko so že lani investirali prav tolikšno vsoto denarja v marketinške aktivnosti, natančneje v medije. Več kot 80 odstotkov teh naložb je šlo neposredno v medije. Lani so povečevali predvsem medijske naložbe v kategorijah lepote in dobrega počutja, osebne nege in nege na domu, in to kljub odlični prodaji tovrstnih izdelkov.

Od medijev k digitalnim vozliščem

Letošnje področje naložb je digitalne narave. Podjetje je investiralo v 29 vozlišč za razvoj digitalnega markatinga, medijev in e-trgovine, ki bodo povezana s petimi lani vpostavljenimi poslovnimi enotami Unileverja. Znotraj teh vozlišč bodo delovali strokovnjaki s področja medijev, marketinga, trženja, ki temelji na podatkih, in prodaje. Njihov cilj je zagotavljanje »nemotene potrošniške izkušnje« in optimizacija.

»Želimo, da bi Unilever še naprej dosegal uspehe v tem pomembnem kanalu prihodnosti,« je vlagateljem dejal odhajajoči izvršni direktor Unileverja Alan Jope. Glavni finančni direktor Graeme Pitkethly pa dodal: »Prednostna naloga velikana je vlaganje v posel. Blagovnim znamkam želimo zagotoviti moč v vse bolj zahtevnem okolju.« Unileverjevi uspehi in rast so že tri leta podprti z večjimi in boljšimi naložbami ter neusmiljeno osredotočenostjo na funkcionalno superiornost izdelkov, sta še dejala.

Več o digitalnih kanalih in marketingu na Unileverju bo že 9. maja 2023 na Diggitu razkril Matteo Mozetič, upravljavec Unileverjeve blagovne znamke sladoledov Magnum.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji