goričan uroš
Aktualno

Uroš Goričan po novem na Dobrih zgodbah

Komunikacijsko podjetje Dobre zgodbe ima novega partnerja. Njihova že druga okrepitev tega poletja je Uroš Goričan, ki v uredništvu celostnih vsebinskih rešitev za poslovne komunikacije prevzema kreativno vodenje ekipe in razvoj novih produktov.

»Dobre blagovne znamke potrebujejo dobre zgodbe. Te je danes mogoče ustvarjati na najrazličnejše inovativne in kreativne načine. Pomembno je, da so unikatne in da pustijo vtis. V svoji karieri sem se vedno gibal na presečišču med zgodbami, znamčenjem in strateškim svetovanjem, zato je vstop v Dobre zgodbe zame novo poglavje, a hkrati logično nadaljevanje. Verjamem, da bomo z ekipo, ki se je v petih letih razvila v kreativno uredništvo za blagovne znamke, ustvarili cel kup novih, zanimivih vsebinskih in medijskih projektov,« je ob svojem premiku povedal Uroš Goričan, ki je bil nazadnje kreativni direktor v agenciji Herman & partnerji.

Nika Logar, druga partnerica v podjetju, se bo odslej še bolj posvetila načrtovanju komunikacijskih akcij z upoštevanjem načel design razmišljanja. Jernej Verbič (p)ostaja poslovni direktor podjetja, vsebinsko pa se bo še bolj osredotočil na regionalne projekte, saj že zadnji dve leti aktivno svetuje pri preoblikovanju poslovnih modelov medijskih hiš na Zahodnem Balkanu in svetovanju regionalnim naročnikom, kako njihove klasične komunikacije vsebinsko nadgraditi.

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

answear
17. 08. 2022

Modna spletna trgovina Answear je od junija na voljo tudi v Sloveniji.

Zavedamo se, da dandanes biti le spletna modna platforma, ki ponuja nakup modnih artiklov, ni dovolj. Želimo biti več kot to. Prav tako se ne imamo…

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

Naši avtorji