chipolo2
Aktualno

Uspešnih 10 let iskanja izgubljenih predmetov

Slovensko podjetje Chipolo, ki izdeluje iskalnike predmetov, letos praznuje 10. leto delovanja. Kot pravijo, Chipolovi uporabniki vsakodnevno najdejo več kot 50.000 založenih predmetov, med katerimi so ključi, denarnice, telefoni in tudi prtljaga.

»Zgodba Chipola sega v leto, ko se je šest prijateljev kot vsako soboto dobilo na pijači. In prav tako običajno je bilo tudi to, da smo morali čakati na sedmega – tistega, ki nikoli ni našel svojih ključev,« se spominjajo začetkov.

Težava je postala izziv in ustvarili so rešitev za problem, ki ga ima ogromno ljudi po vsem svetu. Projekt so leta 2013 predstavili na platformi Kickstarter, poželi velik uspeh in se do danes razvili v mednarodno podjetje.

Prelomno zanje je bilo leto 2021, ko so postali eno od prvih treh zunanjih podjetij na svetu, ki se je pridružilo Applovemu ekosistemu. Na trg so najprej uvedli iskalnik predmetov Chipolo ONE Spot, ki deluje ekskluzivno samo z aplikacijo Apple Find My. Liniji so januarja lani dodali še iskalnik denarnic Chipolo CARD Spot, ki prav tako deluje ekskluzivno samo z aplikacijo Apple Find My in pomaga poiskati založene ali izgubljene denarnice. 

Danes so prisotni v več kot 200 državah

Podjetje ni zraslo samo po številkah, povečala se je tudi ekipa. Danes ima Chipolo več kot 50 zaposlenih, prejel pa je tudi številne nagrade in postal ena od vodilnih blagovnih znamk na področju Bluetooth sledilnikov. 

Iskalniki Chipolo so danes prisotni v več kot 200 državah, povezuje pa jih močna skupnost, preko katere si pomagajo pri iskanju predmetov. V zadnjih 10. letih je aplikacija Chipolo pomagala najti založene predmete več kot 13-milijonkrat, več kot 8-milijonkrat pa je poiskala založen telefon. 

Cilj podjetja ostaja enak

Pravijo, da se njihov cilj v desetih letih ni spremenil – še vedno poskušajo zagotoviti najboljšo možno izkušnjo za svoje uporabnike. »Ves čas delamo zgolj dve stvari: poslušamo naše uporabnike in raziskujemo tehnologijo, da bi lahko ustvarili še boljše rešitve, ki bi pomagale in resnično ustrezale željam naših uporabnikov. Ne ustvarjamo samo tistega, kar je trenutno modno v tehnološkem svetu, ampak to, kar si naši uporabniki želijo. Imeti mora smisel, reševati mora resnično težavo in reševati jo mora na učinkovit in finančno dostopen način,« pravi Primož Zelenšek, direktor in soustanovitelj Chipola.

Možnost za nadgradnjo

Ves čas svoje izdelke tudi nadgrajujejo. »Vidimo potencial za izboljšanje Chipola na več načinov. Na primer, da postane energijsko avtonomen izdelek, da je zvok še glasnejši, lokacija še bolj natančna, da je izdelek še bolj vzdržljiv in narejen iz  recikliranih materialov, ki so bolj prijazni do okolja. Ni glamurozno, vendar bo našim uporabnikom omogočilo najboljšo možno izkušnjo – in to je vse, kar je za nas pomembno. Načrtujemo tudi nadaljnjo širitev v druge specifične segmente, kot so potovanja in kolesa, o čemer se že pogovarjamo s pomembnimi igralci v tej panogi,« dodaja Zelenšek, ki mu je Združenje Manager nedavno podelilo priznanje za mladega menedžerja leta 2022.

chipolo

Chipolo letos praznuje 10. rojstni dan, kar je bila glavna tema tudi na letošnjem sejmu CES v Las Vegasu.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji