Uspešno spogledovanje slovenske policije s TikTokom
Da je TikTok družbeno omrežje, ki je zanimivo tudi za resnejša podjetja in organizacije, že dolgo ni več skrivnost. Tega se zavedajo tudi pri slovenski policiji, kjer pravijo, da so odzivi na njihove tiktoke odlični.
Pri slovenski policiji pravijo, da jih kar nekaj slovenskih podjetij, pa tudi številne tuje policijske organizacije, s šaljivimi vsebinami navdušuje že dlje časa. Tako so se tudi sami odločili, da (za zdaj zgolj poskusno) zaženejo svoj profil na družbenem omrežju Tik Tok. »Naš profil je pravzaprav še zelo 'svež', kljub temu pa že beležimo izjemne odzive uporabnikov. V le nekaj dneh smo na primer dosegli več kot 250.000 ogledov s posnetkom policistov ob spremljavi skladbe I feel good,« navaja Anita Kovačič Čelofiga, policijska inšpektorica in tiskovna predstavnica v Policijski upravi Maribor.
Pozitivnih odzivov so zelo veseli, saj jim, kot pravi sogovornica, to omogoča večji doseg pri nadaljnjem komuniciranju. »Kot na vseh profilih družbenih omrežij je bilo tudi v tem primeru seveda nekaj negativnih komentarjev, neprimerno več pa je bilo pozitivnih reakcij, kar nam daje še dodaten zagon za nadaljnje delo,« pravi sogovornica, ki se sicer sama ukvarja s policijskim profilom na TikToku. »Kot za vse predstavnike za odnose z javnostmi na policijskih upravah to tudi zame predstavlja le delček delovnega vsakdana, ki je običajno že zelo zapolnjen s številnimi aktivnostmi v okviru odnosov z mediji, kriznim komuniciranjem, vsebinami za druga družbena omrežja, aktivnostmi internega komuniciranja, mnogimi projekti in kampanjami, ki jih izvajamo ... Prav na PU Maribor smo imeli prvi izkušnjo z družbenim omrežjem TikTok, v sklopu sodelovanja s Hit radiem Center v okviru kampanje 'Izgovori? Če voziš odgovorno, jih ne potrebuješ.' Tudi takrat so bile vsebine pozitivno sprejete,« pojasni.
Vsebine bodo v prvi vrsti namenjene promociji poklica policista
Vsebine na TikToku bodo prilagajali uporabnikom in bodo v prvi vrsti namenjene promociji poklica med mladimi. Zavedajo se namreč, da so mlajše generacije, ki šele vstopajo na zaposlitveni trg, drugačne, s specifičnimi kariernimi željami in preferencami, in da jih lahko učinkovito nagovarjajo le z novimi, svežimi pristopi.
»Tako bodo tudi vsebine pripravljene v slogu tega družbenega omrežja – bolj sproščene in šaljive, tudi z uporabo različnih trendov, ki jih ponuja ta platforma, da bi prikazali človeško plat našega poklica. Med njimi pa bodo seveda tudi informativne vsebine, s prikazom raznolikosti našega poklica, kariernih priložnosti in postopkov za zaposlitev,« pove Anita Kovačič Čelofiga in doda, da so v policiji sicer izjemno aktivni na področju promocije zaposlovanja. Prisotni so na več platformah družbenih omrežij, poleg tega pa nenehno izvajajo različne oblike promocijskih dogodkov, kjer predstavljajo svoje delo, da bi v policijske vrste privabili čim več kandidatov. Prav te dni mlade že vabijo k vpisu v Višjo policijsko šolo.