Ustvarite svoj sendvič in na oglasnem zaslonu opazujte, kako nastaja
Subway, ameriška veriga restavracij s hitro hrano, je zbudila precej pozornosti s 3D-interaktivnim oglasnim zaslonom, na katerem lahko mimoidoči kar sami ustvarijo svoj najljubši sendvič.
Akcijo so zasnovali v sodelovanju z agencijo Above+Beyond, predstavili pa so jo v Londonu, pred eno od poslovalnic Subway. Pozornost mimoidočih so zbudili z velikim 3D-oglasnim zaslonom, preko katerega so jih pozvali, naj s pomočjo pametnega telefona ustvarijo svojo najljubšo kombinacijo sendviča. Medtem ko so v aplikaciji dodajali sestavine, so na zaslonu opazovali, kako sendvič nastaja, nekaj minut pozneje pa so jim ga zaposleni prinesli iz poslovalnice in jim zaželeli dober tek. Kot so povedali v Subwayu, so se akcije lotili z željo, da bi promovirali inovativnost svoje blagovne znamke. »To je za nas nov poskus, kako nagovoriti ljubitelje naših sendvičev in jim dati možnost, da uživajo v povsem lastni kombinaciji sestavin. Subway svoje stranke vedno postavlja na prvo mesto in ta akcija je še en primer tega,« je ob predstavitvi akcije povedala Angie Gosal, vodja trženja v Subwayu za Veliko Britanijo in Irsko.