subway
Aktualno

Ustvarite svoj sendvič in na oglasnem zaslonu opazujte, kako nastaja

Subway, ameriška veriga restavracij s hitro hrano, je zbudila precej pozornosti s 3D-interaktivnim oglasnim zaslonom, na katerem lahko mimoidoči kar sami ustvarijo svoj najljubši sendvič.

Akcijo so zasnovali v sodelovanju z agencijo Above+Beyond, predstavili pa so jo v Londonu, pred eno od poslovalnic Subway. Pozornost mimoidočih so zbudili z velikim 3D-oglasnim zaslonom, preko katerega so jih pozvali, naj s pomočjo pametnega telefona ustvarijo svojo najljubšo kombinacijo sendviča. Medtem ko so v aplikaciji dodajali sestavine, so na zaslonu opazovali, kako sendvič nastaja, nekaj minut pozneje pa so jim ga zaposleni prinesli iz poslovalnice in jim zaželeli dober tek. Kot so povedali v Subwayu, so se akcije lotili z željo, da bi promovirali inovativnost svoje blagovne znamke. »To je za nas nov poskus, kako nagovoriti ljubitelje naših sendvičev in jim dati možnost, da uživajo v povsem lastni kombinaciji sestavin. Subway svoje stranke vedno postavlja na prvo mesto in ta akcija je še en primer tega,« je ob predstavitvi akcije povedala Angie Gosal, vodja trženja v Subwayu za Veliko Britanijo in Irsko.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji