Adam Nowakowski
Aktualno

Ustvarjanje dodane vrednosti z umetno inteligenco: prihodnost je zdaj

V vseh sektorjih, od zdravstva do izobraževanja, trgovine in proizvodnje, postajata umetna inteligenca in generativna umetna inteligenca sinonim za ustvarjanje dodane vrednosti.

Podjetja po vsem svetu se tega dobro zavedajo, saj jim ta prelomna tehnologija prinaša nove priložnosti in omogoča konkurenčno prednost. Panoga, ki lahko z izkoriščanjem potencialov umetne inteligence požanje največ, pa je nedvomno marketing.

Generativna umetna inteligenca bi po ocenah ameriškega svetovalnega podjetja McKinsey k letni produktivnosti na svetovni ravni prispevala 4,4 trilijona dolarjev. V sektorju marketinga bi ta prirastek znašal med 5 in 15 % oziroma 463 milijard dolarjev letno. Drobce te obetavne prihodnosti lahko opazimo že danes. Kako učinkovita in donosna bo, pa napovedujejo uspehi podjetij, ki se pri oglaševanju poslužujejo orodij iz portfelja storitev podjetja Meta.

Avtomatizirani oglasi z umetno inteligenco povečujejo ROI

Skoraj vsa podjetja, ki oglašujejo v Metinem okolju, uporabljajo rešitve Meta Advantage za avtomatizacijo oglasov, kot je na primer Advantage+ Shopping Campaigns. Ta s pomočjo strojnega učenja omogoča hitrejšo optimizacijo oglasnih kampanj, pri čemer povečuje donosnost naložb (ROI). Oglaševalci z implementacijo rešitev, ki jih ponuja orodje Advantage+ Shopping Campaigns, v povprečju znižajo stroške pridobivanja strank za 17 % in hkrati dosežejo 32 % povečanje donosnosti naložbe v oglaševanje (ROAS).

Meta je nedavno lansirala tudi prve generativne funkcije za oblikovanje oglasnih kreativ, ki jih poganja umetna inteligenca. Te imajo sposobnost samodejnega kreiranja novih ozadij na kreativah, ustvarjanja več različic oglasnih besedil ali celo prilagajanja velikosti kreativ različnim razmerjem stranic, s čimer izboljšujejo uspešnost kampanj.

Čeprav so tovrstne rešitve na voljo šele kratek čas, smo že priča njihovemu vplivu na oglaševalsko panogo. Ena od prednosti kreativnega prispevka umetne inteligence je brez dvoma boljši izkoristek časa. Še večjo dodano vrednost za podjetja in oglaševalce pa obljubljajo rešitve, ki prihajajo.

Z umetno inteligenco do boljše uporabniške izkušnje

Generativna umetna inteligenca predstavlja temeljno tehnologijo umetne inteligence za podjetja (t. i. AI for Businesses). Ta bo prinesla nove funkcije za izboljšanje uporabniških izkušenj in dodajanje vrednosti tako podjetjem kot ljudem. V tem segmentu namerava Meta poenostaviti uporabniško izkušnjo na svojih platformah ter s pomočjo umetne inteligence omogočiti hitrejšo in učinkovitejšo podporo strankam.

Uporabnikom že zdaj ni več treba čakati na telefonski liniji, saj so jim pri komuniciranju s podjetji v pomoč UI-pomočniki, ki odgovarjajo na njihova enostavnejša vprašanja, agenti v klicnih centrih pa so na voljo za bolj zapletene izzive. V prihodnosti bodo ti UI-pomočniki postali bolj personalizirani in prijetnejši, komuniciranje pa bo spominjalo na pogovor z resnično osebo, a s prepoznavnim slogom blagovne znamke.

Ne bojte se sprememb, sprejmite jih

Uvajanje strojnega učenja in umetne inteligence v Metine oglaševalske storitve predstavlja le delček v mozaiku revolucije umetne inteligence in generativne umetne inteligence. Oglaševalske agencije po vsem svetu za snovanje strategij razvijajo in uporabljajo nove kreativne rešitve, ki temeljijo na generativni umetni inteligenci.

Vznemirljivo potovanje se šele začenja, začrtali pa ga bodo tisti oglaševalci, ki si bodo upali biti prvi. Zdaj je pravi čas za preizkušanje novih orodij, bodisi kreativnih ali pogovornih, in prepoznavanje priložnosti, ki jih ta prinašajo. Že danes se pridružite revoluciji, ki spodbuja nove načine dela in eksperimentiranje ter prinaša dodatne veščine v vašo ekipo, saj vam bo to prineslo uspeh jutri, ko boste ustvarjali najbolj inovativne oglaševalske in marketinške kampanje v industriji.

Intervju

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Kragelj arhitekti
31. 08. 2024

Načini in oblike dela se hitro spreminjajo, zato so delovni prostori vse manj…

»Dobri delovni prostori so tudi strateško poslovno orodje, s katerim lahko podjetje vpliva na svojo podobo v javnosti ter na prepoznavnost in ugled…

z
26. 08. 2024

Ugledni gostje gala večerje, ki se je odvila na predvečer zadnje košarkarske tekme Gorana…

Naši avtorji