V kakšen portfelj sta prešli blagovni znamki Sola in Zala
Blagovni znamki Sola in Zala je od Pivovarne Laško Union (katere lastnik je Heineken) kupila sicer slovenska družba Nika Bev, a za stoji hrvaško podjetje Stanić Beverages. Po čem je znano to podjetje?
Kaja Kovič
Družina Stanić je vodilna v distribuciji negaziranih brezalkoholnih pijač v Adria regiji, njihovi najbolj znani krovni blagovni znamki sta Juicy (sadni sokovi, ledeni čaji, vitaminske vode in 100-odstotno naravni sokovi) in Maraska (Amarena sokovi in likerji Maraschino, Pelinkovac, Orahovac, Travarica, Šljivovica ter drugi zeliščni in sadni likerji).
Prevzemi
Osrednja dejavnost novega lastnika Zale in Sole je proizvodnja sadnih sokov pod blagovno znamko Juicy, ki jo je lastnik podjetja, Stanislav Stanić, pred približno desetimi leti prevzel od hrvaškega podjetja Jamnica v lasti Fortenove. Stanić pa je preteklo poletje prevzel še 99 odstotkov delnic družbe Maraska d.d. in tako postal lastnik njihovih blagovnih znamk.
Slovence je mesec dni nazaj presenetila še novica, da so Stanićevi januarja pa so pod svoje okrilje vzeli še blagovni znamki Zala in Sola. Prodajna pogodba med Pivovarno Laško Union in Nika Bev vključuje prenos blagovnih znamk, licenčno proizvodnjo izdelkov obeh blagovnih znamk in distribucijo izdelkov s strani pivovarne. Kupnine pogodbeni stranki sicer ne razkrivata, so pa iz pivovarne javno oznanili, da so se odločili za ta korak zato, da se bodo v prihodnje lažje osredotočali na pivovarsko dejavnost, medtem ko so Hrvati zagotovili, da obe blagovni znamki v srcu ostajata slovenski.