oijkln
Aktualno

V kakšen portfelj sta prešli blagovni znamki Sola in Zala

Blagovni znamki Sola in Zala je od Pivovarne Laško Union (katere lastnik je Heineken) kupila sicer slovenska družba Nika Bev, a za stoji hrvaško podjetje Stanić Beverages. Po čem je znano to podjetje?

Družina Stanić je vodilna v distribuciji negaziranih brezalkoholnih pijač v Adria regiji, njihovi najbolj znani krovni blagovni znamki sta Juicy (sadni sokovi, ledeni čaji, vitaminske vode in 100-odstotno naravni sokovi) in Maraska (Amarena sokovi in ​​likerji Maraschino, Pelinkovac, Orahovac, Travarica, Šljivovica ter drugi zeliščni in sadni likerji).

Prevzemi

Osrednja dejavnost novega lastnika Zale in Sole je proizvodnja sadnih sokov pod blagovno znamko Juicy, ki jo je lastnik podjetja, Stanislav Stanić, pred približno desetimi leti prevzel od hrvaškega podjetja Jamnica v lasti Fortenove. Stanić pa je preteklo poletje prevzel še 99 odstotkov delnic družbe Maraska d.d. in tako postal lastnik njihovih blagovnih znamk.

Slovence je mesec dni nazaj presenetila še novica, da so Stanićevi januarja pa so pod svoje okrilje vzeli še blagovni znamki Zala in Sola. Prodajna pogodba med Pivovarno Laško Union in Nika Bev vključuje prenos blagovnih znamk, licenčno proizvodnjo izdelkov obeh blagovnih znamk in distribucijo izdelkov s strani pivovarne. Kupnine pogodbeni stranki sicer ne razkrivata, so pa iz pivovarne javno oznanili, da so se odločili za ta korak zato, da se bodo v prihodnje lažje osredotočali na pivovarsko dejavnost, medtem ko so Hrvati zagotovili, da obe blagovni znamki v srcu ostajata slovenski.

km

km

jk

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji