katar
Aktualno

V Katarju se namesto običajnega piva pije Budweiser Zero

V Katarju so na stadionih svetovnega prvenstva tik pred zdajci prepovedali prodajo piva, zato se je glavni sponzor dogodka, AB InBev, prisiljen soočiti s popolnim marketinškim preobratom in nadaljevati s prodajo brezalkoholnega piva.

Novica, ki so jo organizatorji sporočili pičlih 48 ur pred začetkom prvenstva, ni močno prizadela le navijačev, temveč tudi belgijskega pivovarja AB InBev, ki stoji FIFI kot glavni sponzor ob strani že trideset let. Njihove načrtovane tržne aktivacije in akcije za svetovni nogometni turnir so morali v dveh dneh popolnoma spremeniti, vse že vzpostavljene akcije pa so se v trenutku sesule v prah. »Za sponzorske in prodajne pravice smo v času prvenstva plačali 75 milijonov dolarjev. Kot partnerji FIFE se že več kot tri desetletja vsako leto znova veselimo naših aktivacij in komunikacijskih akcij za svetovno prvenstvo po vsem svetu, s katerimi proslavljamo nogomet z našimi potrošniki in tudi letos smo se. Zdaj pa večine načrtovanih aktivacij na stadionih ne moremo nadaljevati. To so na našo veliko žalost okoliščine, na katere ne moremo vplivati,« je dejal tiskovni predstavnik AB InBev.

Zdi se, da bo letošnje svetovno prvenstvo v nogometu veliko razočaranje

Belgijski pivovar (z grenkim priokusom) vseeno želi krepiti vzdušje ob težko pričakovanem nogometnem spektalu in spodbuja obiskovalce, ki si ne predstavljajo nogometne tekme brez tega osvežujočega alkoholnega napitka, naj slednjega zamenjajo za brezalkoholno različico. Izbor Katarja kot gostitelja svetovnega prvenstva je že ves čas deležen ostrih kritik po vsem svetu iz najrazličnejših organizacij, vključno zaradi dokumentiranih kršitev človekovih pravic, obtožb o podkupovanju in kriminalizacije homoseksualnosti.

 

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji