porec
Aktualno

V Poreču pozivajo: »Postanite morski junak!«

V hrvaškem Studiu Sonda so skupaj z mestom Poreč zasnovali aktivacijo, v kateri pozivajo obiskovalce poreških plaž, naj pripomorejo k večji čistoči morja.

Kot pravijo, gre za edinstven projekt, ki so ga poimenovali SeaStar Hero, s katerim spodbujajo obiskovalce, da sodelujejo pri odstranjevanju odpadkov iz morja in skrbijo za morsko okolje. »Izzivi onesnaževanja morja in narave, s katerimi se srečujemo vsak dan, so opazni predvsem na manjših območjih v poletnih mesecih, ko se število prebivalcev poveča za petkrat, kot je to primer mesta Poreč. Ta istrska turistična destinacija ima pozimi le dvajset tisoč prebivalcev, poleti pa se ta številka povzpne tudi čez 100.000. Čeprav potekajo številne čistilne akcije ter izobraževanja in ozaveščanja o ohranjanju narave, je neizogibno, da zaradi tako velikega obiska odpadki dnevno končajo na nezaželenih mestih. Zato smo menili, da je treba zagnati dolgoročen projekt, ki bo vsakodnevno opozarjal na problematiko onesnaženosti morja in narave, ponujal rešitve in spodbujal k pravilnemu ravnanju,« pravijo v Poreču.

poreč1

Vse, ki jih zanima sodelovanje, so pozvali, da se v projekt vključijo na eni od petih plaž z modro zastavo v Poreču, kjer so posebne postaje za zbiranje odpadkov. Sodelovanje lahko najavijo pri reševalcih iz vode, kjer dobijo mrežo in rokavice za čiščenje, nato pa se lotijo odstranjevanja odpadkov iz morja. V zahvalo ob vrnitvi opreme reševalcem prejmejo simbolično nagrado v obliki značke, tisti, ki naberejo večjo količino smeti, pa majico. Slednjim podelijo tudi naziv »SeaStar«, ki jim za en dan prinaša ugodnosti v gostinskih objektih po vsem mestu, saj so se na pobudo z veseljem odzvali tudi številni gostinci. Udeleženci se lahko s ključnikom #seastarhero pohvalijo tudi na družbenih omrežjih in tako spodbudijo druge k sodelovanju.

poreč2

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji