V pričakovanju najboljših božičnih oglasov
Blagovne znamke so že začele objavljati božične oglase, pričakovanje potrošnikov glede njih pa je na najvišji ravni v zadnjih treh letih, ugotavlja raziskava podjetja Bynder.
Kaja Kovič
Raziskava temelji na analizi iskanj na Googlu. Ugotovili so, da je leta 2023 na iskalniku Google prišlo do 6-odstotnega povečanja iskanj »božični oglas« v primerjavi z lanskim letom. Predvidevajo, da bo ta ključna besedna zveza letos zapisana v iskalnik za 20 odstotkov pogosteje kot lani, a vseeno znatno manj kot leta 2016, ko je bil sredi novembra iskani izraz zapisan trikrat pogosteje kot letos.
Zvezde božičnih oglasov 2023
V raziskavi so prav tako ugotavljali, kateri so najbolj težko pričakovani božični oglasi v Veliki Britaniji. Trenutno na lestvici kraljujejo oglasi blagovnih znamk John Lewis, Amazon, Disney, Waitrose, Asda, Coca-Cola, Sainsbury, M&S, Aldi, Lidl in Barbour.