mm
Aktualno

V pričakovanju najboljših božičnih oglasov

Blagovne znamke so že začele objavljati božične oglase, pričakovanje potrošnikov glede njih pa je na najvišji ravni v zadnjih treh letih, ugotavlja raziskava podjetja Bynder.

Raziskava temelji na analizi iskanj na Googlu. Ugotovili so, da je leta 2023 na iskalniku Google prišlo do 6-odstotnega povečanja iskanj »božični oglas« v primerjavi z lanskim letom. Predvidevajo, da bo ta ključna besedna zveza letos zapisana v iskalnik za 20 odstotkov pogosteje kot lani, a vseeno znatno manj kot leta 2016, ko je bil sredi novembra iskani izraz zapisan trikrat pogosteje kot letos.

Zvezde božičnih oglasov 2023

V raziskavi so prav tako ugotavljali, kateri so najbolj težko pričakovani božični oglasi v Veliki Britaniji. Trenutno na lestvici kraljujejo oglasi blagovnih znamk John Lewis, Amazon, Disney, Waitrose, Asda, Coca-Cola, Sainsbury, M&S, Aldi, Lidl in Barbour.

 

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji