V Sloveniji zvestoba potrošnikov raste, globalno pa upada
Pri Mediani ugotavljajo, da se zvestoba slovenskih potrošnikov blagovnim znamkam na splošno povečuje, medtem ko na svetovni ravni zaznavajo nasproten trend.
Ko slovenski potrošniki najdejo blagovno znamko, ki jim ustreza, ji ostajajo vedno bolj zvesti, razkriva raziskava Mediana TGI. Samo v preteklem letu se je zvestoba med celotno generacijo povečala za več kot odstotek, pri generaciji Z pa r za ka10 odstotkov. To pomeni, da predvsem generacija Z vedno znova kupuje enake blagovne znamke, čeprav konkurenca ponuja podobne izdelke ali storitve. Prav tako kar četrtina pripadnikov generacije Z meni, da so znane blagovne znamke boljše, kar je največ v primerjavi z drugimi generacijami, edino pri njih pa ta delež celo narašča.
Zanimivo, združenje Data & Marketing Association (DMA) je v aktualni raziskavi ugotovilo, da se vedno več potrošnikov odziva na različne akcije ali ponudbe za preizkušanje novih blagovnih znamk in izdelkov. 63 odstotkov potrošnikov je v raziskavi trdilo, da si zaradi akcijskih ponudb pogosto premislijo o tem, katere blagovne znamke, trgovine in spletna mesta bodo uporabili pri naslednjem nakupu – kar je rekordno visok delež v zgodovini njihovih raziskav.