m
Aktualno

V Sloveniji zvestoba potrošnikov raste, globalno pa upada

Pri Mediani ugotavljajo, da se zvestoba slovenskih potrošnikov blagovnim znamkam na splošno povečuje, medtem ko na svetovni ravni zaznavajo nasproten trend.

Ko slovenski potrošniki najdejo blagovno znamko, ki jim ustreza, ji ostajajo vedno bolj zvesti, razkriva raziskava Mediana TGI. Samo v preteklem letu se je zvestoba med celotno generacijo povečala za več kot odstotek, pri generaciji Z pa r za ka10 odstotkov. To pomeni, da predvsem generacija Z vedno znova kupuje enake blagovne znamke, čeprav konkurenca ponuja podobne izdelke ali storitve. Prav tako kar četrtina pripadnikov generacije Z meni, da so znane blagovne znamke boljše, kar je največ v primerjavi z drugimi generacijami, edino pri njih pa ta delež celo narašča.

Zanimivo, združenje Data & Marketing Association (DMA) je v aktualni raziskavi ugotovilo, da se vedno več potrošnikov odziva na različne akcije ali ponudbe za preizkušanje novih blagovnih znamk in izdelkov. 63 odstotkov potrošnikov je v raziskavi trdilo, da si zaradi akcijskih ponudb pogosto premislijo o tem, katere blagovne znamke, trgovine in spletna mesta bodo uporabili pri naslednjem nakupu – kar je rekordno visok delež v zgodovini njihovih raziskav.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji