bla
Aktualno

V Slovenijo pet nagrad Zlato pero

Zavarovalnica Triglav je dobitnik dveh mednarodnih priznanj za komunikacijsko odličnost zlato pero (Gold Quill), po eno pa prejmejo Zavarovalnica Generali, Luka Koper in Truhoma.

Mednarodno združenje IABC je izbralo letošnje dobitnike uglednega strokovnega priznanja Zlato pero (Gold Quill) za odličnost v strateškem komuniciranju. Podelitev letošnjih Zlatih peres bo v New Yorku 28. Junija 2022.

Integrirano letno poročilo Skupine Triglav »Skupaj smo. V vsakem trenutku«;, ki so ga ustvarili v sodelovanju s Studiem Kernel, je bilo nagrajeno dvakrat, in sicer v kategorijah digitalnih publikacij in spletnega komuniciranja. Posvečeno je zavzetosti in solidarnosti Triglavovih zaposlenih. Ti so v pandemičnih razmerah dosegli visoko zadovoljstvo strank, s svojimi pričevanji pa so sodelovali tudi pri nastajanju poročila. 

Pristop je sodeloval tudi pri nagradi, ki jo je Zavarovalnica Generali prejela za odličnost komunikacije ob združitvi Zavarovalnice Generali in Adriatic Slovenice. V Zavarovalnici Generali so nagrado Gold Quill Merit komentirali: »Ko se združita tesno sodelovanje in izstopajoča komunikacija, ni meja za premagovanje še tako velikih izzivov, kot je največja združitev zavarovalnic na slovenskem trgu.« Pri izvedbi komunikacije sta zavarovalnici in Pristop tesno sodelovali s svetovalko za marketing Ano Putrih.

Luka Koper je za interni časopis  v sodelovanju z agencijo Mediade prejela nagrado v kategoriji publikacij.

Truhoma je osvojila nagrado Best in Class v kategoriji neprofitnih organizacij. Žirijo je prepričala z inovativnim pristopom predstavitve Truhome, ki je s pozicijo »od transparentnosti do lepšega sveta« navdihoval k donacijam s 100 % transparentnostjo in sledljivostjo, ki jo omogoča tehnologija veriženja blokov. Za ekipo Truhome in Pristopa, ki je skrbel za komunikacijo in koordinacijo projekta, je prejeta nagrada potrditev za dosedanje dobro opravljeno delo, predvsem pa spodbuda za nadaljnje podvige, saj vsak dan prinaša nove izzive. Ob tem dodajajo, se zahvaljujejo vsem dosedanjim donatorjem, ki so prepoznali prednosti Truhome, pri tem pa s svojim prispevkom osmišljajo njeno delovanje. Novico o prejetem priznanju pa bi želeli izkoristiti tudi za poziv k novim donacijam, vsaka je namreč za Truhomo in ekipo - nova nagrada.

Vse zmagovalce najdete na povezavi.

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

answear
17. 08. 2022

Modna spletna trgovina Answear je od junija na voljo tudi v Sloveniji.

Zavedamo se, da dandanes biti le spletna modna platforma, ki ponuja nakup modnih artiklov, ni dovolj. Želimo biti več kot to. Prav tako se ne imamo…

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

Naši avtorji