V slovenskih agencijah vlada močan optimizem
V slovenskih kreativnih agencijah preverjamo, kaj pripravljajo za hladnejše obdobje leta. Tokrat izpostavljamo oglaševalske aktivnosti agencij Innovatif in bold.group.
Kaja Kovič
V agenciji Innovatif pravijo, da ne morejo verjeti, da je jesen, ki jo ekipa tradicionalno začne s teambuildingom, prišla tako hitro. Poleti so si vsak po svoje polnili baterije, a niso predolgo počivali, saj so intenzivno sodelovali pri projektih, ki zahtevajo pozornost tudi pri višjih temperaturah.
Aktualni projekti z aktualnimi tematikami
Aktualne poletne teme so se preslikale tudi v delovno okolje: »Medtem ko so se drugi ukvarjali z muhastim vremenom, smo mi pripravljali celostno prenovo spletišča ARSO. Čez mejo nismo šli le na dopust, temveč tudi za naše naročnike. Opravili smo že prvo fazo skeniranja trga, da bomo v jeseni postavili novo strateško smer komunikacije blagovne znamke Fibran na italijanskem trgu. Spominkov nismo zgolj kupovali, ampak smo jih tudi snovali – nastala je nova kolektivna blagovna znamka destinacije O Kočevsko. Da bi v jesen vstopili resnično pripravljeni, smo aktivirali uporabo našega novorazvitega orodja Digital Brand Book, ki priročnike celostnih podob naših naročnikov prenaša v digitalno okolje. Njegovo uporabnost je prepoznala tudi žirija nedavnega festivala Websi in ga umestila med finaliste,« so povedali za MM.
In kako se pripravljajo na leto 2024? »Čeprav v trgovskih centrih (še) niso izobesili božičnih okraskov, smo si mi že zavrteli Belo snežinko in začeli načrtovati novoletna darila za nekatere naše partnerje. Ne le, da razmišljamo o koncu leta, temveč že kujemo načrte za prihodnje leto. Tako so v polnem zagonu tudi priprave strategij za leto 2024, da bomo skupaj z našimi partnerji začeli leto na trdnih temeljih in pluli z usklajenimi kompasi v pravo smer.«
Za dobro interne in zunanje družbe
V agenciji bold.group je jesen v znamenju projektov z močno družbeno koristno noto: »Prvega, ki povezuje varne migracije, trajnostno mobilnost in šolske poti, smo z Mestno občino Ljubljana in Slovensko filantropijo na ljubljanskih ulicah realizirali prav te dni. Drugega pripravljamo z Merkur zavarovalnico, kril pa bo večkrat spregledano družbeno skupino. Tretjega bomo na spletu zakuhali s Kotanyi in se pri serviranju naslonili na jezikovne začimbe, simpatičen 'edutainment' moment o finančni pismenosti pa bomo mladim na TikToku predstavili skupaj z UniCredit,« razlagajo.
Ker pa to njihovih »diskov« še ni dovolj pregrelo, so se »nadgradili« tudi interno: »Sestavili smo oddelek, osredotočen na B2B-marketing. Naši strokovnjaki za B2B-marketing, vsebine, performance in optimizacijo so pripravljeni za pomoč najboljšim in najbolj ambicioznim podjetjem v regiji.«