m
Aktualno

V slovenskih agencijah vlada močan optimizem

V slovenskih kreativnih agencijah preverjamo, kaj pripravljajo za hladnejše obdobje leta. Tokrat izpostavljamo oglaševalske aktivnosti agencij Innovatif in bold.group.

V agenciji Innovatif pravijo, da ne morejo verjeti, da je jesen, ki jo ekipa tradicionalno začne s teambuildingom, prišla tako hitro. Poleti so si vsak po svoje polnili baterije, a niso predolgo počivali, saj so intenzivno sodelovali pri projektih, ki zahtevajo pozornost tudi pri višjih temperaturah.

Aktualni projekti z aktualnimi tematikami

Aktualne poletne teme so se preslikale tudi v delovno okolje: »Medtem ko so se drugi ukvarjali z muhastim vremenom, smo mi pripravljali celostno prenovo spletišča ARSO. Čez mejo nismo šli le na dopust, temveč tudi za naše naročnike. Opravili smo že prvo fazo skeniranja trga, da bomo v jeseni postavili novo strateško smer komunikacije blagovne znamke Fibran na italijanskem trgu. Spominkov nismo zgolj kupovali, ampak smo jih tudi snovali – nastala je nova kolektivna blagovna znamka destinacije O Kočevsko. Da bi v jesen vstopili resnično pripravljeni, smo aktivirali uporabo našega novorazvitega orodja Digital Brand Book, ki priročnike celostnih podob naših naročnikov prenaša v digitalno okolje. Njegovo uporabnost je prepoznala tudi žirija nedavnega festivala Websi in ga umestila med finaliste,« so povedali za MM.

In kako se pripravljajo na leto 2024? »Čeprav v trgovskih centrih (še) niso izobesili božičnih okraskov, smo si mi že zavrteli Belo snežinko in začeli načrtovati novoletna darila za nekatere naše partnerje. Ne le, da razmišljamo o koncu leta, temveč že kujemo načrte za prihodnje leto. Tako so v polnem zagonu tudi priprave strategij za leto 2024, da bomo skupaj z našimi partnerji začeli leto na trdnih temeljih in pluli z usklajenimi kompasi v pravo smer.«

Za dobro interne in zunanje družbe

V agenciji bold.group je jesen v znamenju projektov z močno družbeno koristno noto: »Prvega, ki povezuje varne migracije, trajnostno mobilnost in šolske poti, smo z Mestno občino Ljubljana in Slovensko filantropijo na ljubljanskih ulicah realizirali prav te dni. Drugega  pripravljamo z Merkur zavarovalnico, kril pa bo večkrat spregledano družbeno skupino. Tretjega bomo na spletu zakuhali s Kotanyi in se pri serviranju naslonili na jezikovne začimbe, simpatičen 'edutainment' moment o finančni pismenosti pa bomo mladim na TikToku predstavili skupaj z UniCredit,« razlagajo.

Ker pa to njihovih »diskov« še ni dovolj pregrelo, so se »nadgradili« tudi interno: »Sestavili smo oddelek, osredotočen na B2B-marketing. Naši strokovnjaki za B2B-marketing, vsebine, performance in optimizacijo so pripravljeni za pomoč najboljšim in najbolj ambicioznim podjetjem v regiji.«

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji