z
Aktualno

V strokovnem svetu BalCannesa tudi letos trije slovenski predstavniki

Dunja Bibianko iz AV Studia, Marko Vičič iz Future DDB in Dino Zupančič iz Agencije 101 so zaradi odličnih rezultatov njihovih agencij povabljeni v strokovni svet tekmovanja BalCannes.

V strokovnem svetu tekmovanja so predstavniki najbolje ocenjenih agencij iz vsake države, ki v tekočem letu tekmuje na BalCannesu. V skladu z rezultati za leto 2024 so tokrat v njem Nataša Bojanić (Leo Burnett Beograd, Srbija), Darko Bosnar (Imago Ogilvy, Hrvaška), Davor Bruketa (Bruketa&Žinić&Grey, Hrvaška), Amna Džambić Branković (Via Media, Bosna in Hercegovina), Bojan Kočovski (McCann Skopje, Severna Makedonija), Ejub Kučuk (MITA Group, Bosna in Hercegovina), Predrag Nikolovski (AdValue, Severna Makedonija), Marko Pešić (Ovation BBDO, Srbija), Sara Prenc (Studio Tumpić/Prenc, Hrvaška), Dejan Spirkoski (Saatchi&Saatchi Skopje, Severna Makedonija), Gordan Turković (CTA komunikacije, Hrvaška) in Žarko Veljković (Jazavac in Utorak, Srbija), slovenske barve pa bodo torej zastopali Dunja Bibianko (AV Studio, Slovenija), Marko Vičič (Futura DDB, Slovenija) in Dino Zupančič (Agencija 101, Slovenija).

Petnajst strokovnjakov bo predstavljalo most, ki bo povezoval tekmovanje z udeleženci in na ta način prispeval k njegovemu nenehnemu izboljševanju v različnih temah.

Spomnimo, organizatorji tekmovanja BalCannes so 15-članski strokovni svet uvedli lani kot nekakšno svetovalno telo, ki deluje v fazi načrtovanja in organizacije tekmovanja. Njegova primarna naloga je usklajevanje dogodka z industrijo na vseh trgih sodelujočih držav (Bosna in Hercegovina, Hrvaška, Severna Makedonija, Slovenija in Srbija). Člani sveta prav tako sodelujejo v razpravah o temah, kot so skupine in kategorije tekmovanja, izvedba tekmovanja in samo ocenjevanje del.

 

Intervju

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Kragelj arhitekti
31. 08. 2024

Načini in oblike dela se hitro spreminjajo, zato so delovni prostori vse manj…

»Dobri delovni prostori so tudi strateško poslovno orodje, s katerim lahko podjetje vpliva na svojo podobo v javnosti ter na prepoznavnost in ugled…

Naši avtorji