z
Aktualno

V strokovnem svetu BalCannesa tudi letos trije slovenski predstavniki

Dunja Bibianko iz AV Studia, Marko Vičič iz Future DDB in Dino Zupančič iz Agencije 101 so zaradi odličnih rezultatov njihovih agencij povabljeni v strokovni svet tekmovanja BalCannes.

V strokovnem svetu tekmovanja so predstavniki najbolje ocenjenih agencij iz vsake države, ki v tekočem letu tekmuje na BalCannesu. V skladu z rezultati za leto 2024 so tokrat v njem Nataša Bojanić (Leo Burnett Beograd, Srbija), Darko Bosnar (Imago Ogilvy, Hrvaška), Davor Bruketa (Bruketa&Žinić&Grey, Hrvaška), Amna Džambić Branković (Via Media, Bosna in Hercegovina), Bojan Kočovski (McCann Skopje, Severna Makedonija), Ejub Kučuk (MITA Group, Bosna in Hercegovina), Predrag Nikolovski (AdValue, Severna Makedonija), Marko Pešić (Ovation BBDO, Srbija), Sara Prenc (Studio Tumpić/Prenc, Hrvaška), Dejan Spirkoski (Saatchi&Saatchi Skopje, Severna Makedonija), Gordan Turković (CTA komunikacije, Hrvaška) in Žarko Veljković (Jazavac in Utorak, Srbija), slovenske barve pa bodo torej zastopali Dunja Bibianko (AV Studio, Slovenija), Marko Vičič (Futura DDB, Slovenija) in Dino Zupančič (Agencija 101, Slovenija).

Petnajst strokovnjakov bo predstavljalo most, ki bo povezoval tekmovanje z udeleženci in na ta način prispeval k njegovemu nenehnemu izboljševanju v različnih temah.

Spomnimo, organizatorji tekmovanja BalCannes so 15-članski strokovni svet uvedli lani kot nekakšno svetovalno telo, ki deluje v fazi načrtovanja in organizacije tekmovanja. Njegova primarna naloga je usklajevanje dogodka z industrijo na vseh trgih sodelujočih držav (Bosna in Hercegovina, Hrvaška, Severna Makedonija, Slovenija in Srbija). Člani sveta prav tako sodelujejo v razpravah o temah, kot so skupine in kategorije tekmovanja, izvedba tekmovanja in samo ocenjevanje del.

 

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji