effie 2
Aktualno

V tekmi za nagrade Effie Slovenija 26 odstotkov več del

Prijave na tekmovanje v komunikacijski učinkovitosti Effie Slovenija 2020 so zaključene. Kot so sporočili organizatorji, se ob jubilejnem, 10. tekmovanju Effie v osemnajstih kategorijah za nagrado poteguje kar 26 odstotkov več del kot v prejšnji izvedbi.

To je tudi največ v zadnjih sedmih letih. Največ del je prijavljenih v kategorijah korporativni ugled in trajnostna učinkovitost, odziv za obstanek, storitve – finance in zavarovalništvo, izdelki – hrana, dolgoročna učinkovitost in uspešnost ter storitve – trgovine. Žirija Effie se je medtem že lotila dela, predsednik žirije David Kušanić (Groupe Renault) pa je žirantom podal nekaj ključnih vsebinskih izhodišč, na katere naj bodo pozorni pri ocenjevanju. Pri tem je izpostavil osredotočenost oglaševalskih akcij na učinkovitost in uspešnost, dobro opredeljene vpoglede, konsistentnost oglaševalskih akcij in njihovo diferenciacijo, smiselno izkoriščenost proračuna akcije, vseprisotno vključenost digitalnih aktivnosti in konkretne rezultate, ki podpirajo zadane cilje.

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji