cannes
Aktualno

V žiriji tekmovanja Cannes Lions dva predstavnika iz regije

Iz Cannes Lions so sporočili, da bosta med strokovnjaki iz celega sveta, ki bodo ocenjevali lansko produkcijo, dva predstavnika iz naše regije, Davor Bruketa in Damir Ciglar.

Hrvaška je to leto edina država iz regije, ki ima svoje predstavnike v žiriji svetovnega tekmovanja v kreativnosti. Na prestižnih kanskih levih, ki se bodo odvijali na francoski revieri med 19. in 23. junijem, se bo Davor Bruketa (Bruketa&Žinić&Grey) pridružil žiriji v kategoriji industrijska odličnost, Damir Ciglar (Imago Ogilvy) pa sodnik v kategoriji filmska odličnost. S tem se bosta pridružila žiriji, ki jo bo sestavljalo skupno 197 vodilnih strokovnjakov iz kar 58 držav. »Število predstavnikov iz Hrvaške jasno odraža položaj države na svetovnem zemljevidu. To je rezultat dolgoletnega dela naše celotne panoge,« je ob tej priložnosti dejal Davor Bruketa; Damir Ciglar pa dodal: »To ni le osebno priznanje za naju z Davorjem, ampak tudi mednarodno priznanje za celotno hrvaško oglaševalsko industrije in kakovost dela združenja Hura.«

Simon Cook, direktor festivala, je ob tem oznanil, da je prvi krog ocenjevanja, ki določa ožji izbor za nagrade, ključnega pomena. »Sestavili smo vrhunsko zasedbo izjemnih talentov in strokovnjakov, ki bodo v ocenjevanje vložili veliko predanosti in strokovnega znanja. Že vnaprej bi se jim rad zahvalil za njihovo trdo delo pri pregledu projektov, ki bomo letos na festivalu izpostavili in nagradili.«

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji