Več kot polovica potrošnikov ne čuti povezanosti niti z eno znamko
Po podatkih raziskave, v kateri je sodelovalo dva tisoč Britancev, več kot polovica potrošnikov z znamkami ne čuti povezanosti in meni, da jih nobena znamka ne razume.
Tri četrtine potrošnikov celo meni, da so vse blagovne znamke znotraj enega sektorja enake. 63 odstotkov potrošnikov pravi, da raje izberejo znano blagovno znamko ali pa tisto, ki jo izbirajo iz navade, kot da bi raziskali vse možnosti. Približno toliko je tudi tistih, ki pravijo, da so oglaševalske vsebine zanje nepomembne.
Avtorji raziskave so to ravnodušnost oziroma neaktivnost poimenovali inercija do blagovne znamke, pri čemer trdijo, da imajo skoraj vsi potrošniki (97 odstotkov) vsaj en znak te ravnodušnosti.
To dokazuje tudi dejstvo, da več kot polovica (52 odstotkov) potrošnikov redno briše e-pošto in sporočila blagovnih znamk, na katera so se prijavili sami.