mm
Aktualno

Več kot polovica potrošnikov ne čuti povezanosti niti z eno znamko

Po podatkih raziskave, v kateri je sodelovalo dva tisoč Britancev, več kot polovica potrošnikov z znamkami ne čuti povezanosti in meni, da jih nobena znamka ne razume.

Tri četrtine potrošnikov celo meni, da so vse blagovne znamke znotraj enega sektorja enake. 63 odstotkov potrošnikov pravi, da raje izberejo znano blagovno znamko ali pa tisto, ki jo izbirajo iz navade, kot da bi raziskali vse možnosti. Približno toliko je tudi tistih, ki pravijo, da so oglaševalske vsebine zanje nepomembne.

Avtorji raziskave so to ravnodušnost oziroma neaktivnost poimenovali inercija do blagovne znamke, pri čemer trdijo, da imajo skoraj vsi potrošniki (97 odstotkov) vsaj en znak te ravnodušnosti.

To dokazuje tudi dejstvo, da več kot polovica (52 odstotkov) potrošnikov redno briše e-pošto in sporočila blagovnih znamk, na katera so se prijavili sami.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji