mm
Aktualno

»Več življenjskih stroškov, manj okoljske odgovornosti«

Kar 96 odstotkov pripadnikov generacije Z v raziskavi trdi, da jih povečevanje življenjskih stroškov omejuje pri trajnostnih praksah.

V nedavni raziskavi Earthtopia By 33 seconds, v kateri je sodelovalo dva tisoč pripadnikov generacije Z in malo manj milenjicev, so prišli do bridkih rezultatov.

Ekološko ravnanje je drago

Skoraj vsi mladi potrošniki (96 odstotkov) so priznali, da jih vse močnejša stroškovna kriza omejuje pri sposobnosti sprejemanja trajnostnih odločitev, kljub temu, da pripadajo najbolj ekološko ozaveščani generaciji. Sicer se še vedno počutijo angažirane na temo trajnosti in podnebnih sprememb, a vse težje finančno podprejo svoje želje. Kljub zaskrbljenosti glede stroškov jih večina (56 odstotkov) verjame, da jim bodo bolj trajnostne navade dolgoročno prihranile denar.

Dvom v iskrenost blagovnih znamk glede trajnosti

Vse višji življenjski stroški pa niso edina težava, s katero se sooča najbolj trajnostno angažirana generacija. Skoraj dve tretjini mlajših potrošnikov pravi, da se počutijo izgubljeni pri izbiri trajnostnih blagovnih znamk, saj ne znajo razbrati, katere blagovne znamke so resnično boljše za planet, dvomijo pa tudi v resničnost trditev blagovnih znamk glede trajnosti.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji