»Več življenjskih stroškov, manj okoljske odgovornosti«
Kar 96 odstotkov pripadnikov generacije Z v raziskavi trdi, da jih povečevanje življenjskih stroškov omejuje pri trajnostnih praksah.
Kaja Kovič
V nedavni raziskavi Earthtopia By 33 seconds, v kateri je sodelovalo dva tisoč pripadnikov generacije Z in malo manj milenjicev, so prišli do bridkih rezultatov.
Ekološko ravnanje je drago
Skoraj vsi mladi potrošniki (96 odstotkov) so priznali, da jih vse močnejša stroškovna kriza omejuje pri sposobnosti sprejemanja trajnostnih odločitev, kljub temu, da pripadajo najbolj ekološko ozaveščani generaciji. Sicer se še vedno počutijo angažirane na temo trajnosti in podnebnih sprememb, a vse težje finančno podprejo svoje želje. Kljub zaskrbljenosti glede stroškov jih večina (56 odstotkov) verjame, da jim bodo bolj trajnostne navade dolgoročno prihranile denar.
Dvom v iskrenost blagovnih znamk glede trajnosti
Vse višji življenjski stroški pa niso edina težava, s katero se sooča najbolj trajnostno angažirana generacija. Skoraj dve tretjini mlajših potrošnikov pravi, da se počutijo izgubljeni pri izbiri trajnostnih blagovnih znamk, saj ne znajo razbrati, katere blagovne znamke so resnično boljše za planet, dvomijo pa tudi v resničnost trditev blagovnih znamk glede trajnosti.