Velika dejanja imajo pogosto majhne začetke
Barcaffè z novo komunikacijsko akcijo nagovarja vsakega posameznika, da naredi prvi korak in vztraja.
Z željo po vlivanju optimizma in s pozivom »Premakni se« so na Barcaffè začeli s komunikacijsko akcijo, da bi vsi, ki dvomijo ali oklevajo, naredili prvi korak, po katerem je vse lažje. »Dobro voljo in predvsem zagon, ki ga pri uresničitvi prvega koraka pogosto najbolj iščemo, pa nedvomno poganja skodelica prve jutranje kave, zato smo na Barcaffè povezali nove začetke in najbolj aromatičen napitek, kavo,« pravijo.
Integrirano komunikacijsko akcijo je za Barcaffè pripravila in izvedla družba za strateško komuniciranje Herman & partnerji in jo že lahko zasledimo na televizijskih in drugih kanalih s spodbudnimi videoposnetki. Ti sporočajo, da nič ni nemogoče, le začeti je treba. To je eno od ključnih sporočil akcije, poudarja Katja Petrin Dornik, kreativna direktorica v Hermanu & partnerjih, ki je kampanjo zasnovala. O njej pravi, da je s svojimi elementi strateško zasnovana tako, da cilja na vsakega posameznika. V njej se prepozna kdor koli, s svojo dinamičnostjo in igralci različnih generacij pa nenehno ponuja nove, spodbudne zgodbe, ki navdihujejo, da naredimo prvi korak do svojih ciljev, ob tem pa poudarjajo, da je najboljši trenutek za začetek zdaj.