contract
Aktualno

Velika nagrada za kreativno učinkovitost »Pogodbi za spremembo«

Tretji dan mednarodnega festivala kreativnosti so med drugimi podelili nagrade za kreativno učinkovitost. Velika nagrada je šla v roke agencijama FCB Chicago in New York za projekt »Pogodba za spremembo«.

Z akcijo so v ZDA želeli razširiti in promovirati trajnostno kmetijstvo, ki se trenutno izvaja le na enem odstotku obdelovalnih površin v državi. Prehod na ekološko kmetovanje traja tri leta in zaradi te vmesne dobe se veliko kmetov ne odloči za ta korak, saj povzroča preveč stroškov. Pivovarna Michelob se je zavezala, da bo kmetom finančno pomagala in pozneje odkupovala njihove izdelke po 25 odstotkov višji ceni, kot je običajna na trgu.

Predsednik žirije Raja Rajamannar, direktor marketinga in komunikacij pri podjetju Mastercard, je dejal: »Izbrati zmagovalca za kreativno učinkovitost pomeni izbrati najboljšega izmed najboljšimi. Projekt, ki smo ga izbrali, ni le izjemno ustvarjalno zastavljen in učinkovit, presegel je vsa naša pričakovanja, ustvarja hrup, spreminja igro in ima trajnostni vpliv za prihodnost. 'Pogodba za spremembo' je vzor in kaže, kako je treba graditi blagovno znamko, kako prevzeti pobudo in kako marketing vodi razvoj podjetja.

 

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji