social media 3
Aktualno

Velika pričakovanja od TikToka, a sta Facebook in Instagram za zdaj še močnejša

Tokrat smo se o tem, na katero družbeno omrežje bodo stavili v letu 2024, pogovarjali s predstavnikoma Pristopa in Agencije 101.

V skupini Pristop pravijo, da že več kot desetletje primarno stavijo na prave, celovite zgodbe, podprte na različnih kanalih. »Težko se omejimo le na eno družbeno omrežje, ni absolutnega zmagovalca v tej kategoriji. Kljub nestrpnemu pričakovanju dejanskega oglaševanja na TikToku je to platforma, od katere se v prihodnosti največ pričakuje. Pipa dosega je za zdaj še vedno dovolj široko odprta, da lahko preko TikToka tudi kakšno manjše podjetje pride do svojega dragocenega občinstva. Vse pod pogojem, da je vsebina primerna platformi. In trendom,« pravijo in dodajajo, da se bo interes z oglaševanjem v Sloveniji le še povečal.

»To pa seveda ne pomeni, da lahko zanemarjamo druge platforme. Predvsem Instagram Reels, YouTube Shorts in Facebookove zgodbe imajo pomembno vlogo,« poudarjajo. Pozorni pa so tudi na nišne kanale in družbene platforme (#NichePlatformTrends, kot sta Clubhouse in Twitch), ki so namenjene ozko usmerjenim ciljnim skupinam. »Torej, kratka videovsebina, ki najbolj deluje, če je platformi prilagojena in je del širše oglaševalske zgodbe. In videti je, da bo pripovedovanje zgodb postalo še veliko bolj pomembno, kot je ta trenutek. Vedno bolj se bomo pogovarjali o resničnih videozgodbah in umeščanju izdelkov vanje, čedalje manj pa o grafikah in produktnih izpostavitvah,« sklenejo v Pristopu.

Facebook in Instagram kot paradna konja za večino naročnikov

Čeprav TikTok strmo raste, v Agenciji 101 pravijo, da njihove izkušnje kažejo, da sta Facebook in Instagram v veliki večini primerov še vedno precej močnejša kanala. »Sploh, ko govorimo o velikih znamkah, je ciljna skupina z največjo kupno močjo trdno zasidrana znotraj Metinega ekosistema. Zdi se, da gre TikTok po poti YouTuba in postaja prej entertainment platforma, torej platforma za zabavo kot družbeno omrežje. Če sodimo po zgodbi YouTuba, bodo produkcijski stroški za to, da ostanemo konkurenčni, tudi na TikToku hitro postajali previsoki,« je za MM povedal Uroš Svenšek, vodja digitala v Agenciji 101.

Po njegovem mnenju bo tudi zanimivo videti, kako bo karte premešal prihod Threadsa, predvsem, ali mu bo uspelo preseči okvirje političnih kregov, znotraj katerih se bolj ali manj giblje slovenski Twitter oz. X. »BeReal se je, kot pred njim Clubhouse, izkazal za muho enodnevnico, kjer vodilni niso znali zadržati začetnega navdušenja, tako da vse kaže, da bosta tudi v naslednjem letu Facebook in Instagram paradna konja za večino naročnikov,« še pove.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji