Velika rast spletnih nakupov hrane za hišne ljubljenčke
Kategorija hrane za hišne ljubljenčke je običajno eden od najstabilnejših segmentov spletne trgovine, a trenutna raziskava skupine Heureka kaže, da se je povpraševanje v kategoriji hrane za ljubljenčke neverjetno povečalo.
Kaja Kovič
Segmetu hrane za hišne ljubljenčke gre v svetu spletnega poslovanja zelo dobro, saj nanj ne vplivajo zunanji dejavniki. Na platformi za primerjalno spletno nakupovanje Ceneje.si, ki je del skupine Heureka, pa so prišli do zanimivih rezultatov, ki kažejo, da se je povpraševanje v tem segmentu zelo povečalo.
Vpliv pandemije na ljubitelje mačk
V primerjavi z letom poprej je povpraševanje v kategoriji hrane za pse poraslo za 14 odstotkov, v kategoriji izdelkov prehrane za mačke pa kar za 65 odstotkov. Kljub podražitvam izdelkov potrošniki ostajajo zvesti svojim priljubljenim blagovnim znamkam, najpogosteje pa se odločajo za večja pakiranja kot včasih.
»Lastniki psov in mačk so hrano zanje med pandemijo večinoma kupovali na spletu in pričakujemo, da se bo trend nadaljeval. Letos smo občutno rast povpraševanja po hrani za hišne živali zaznali na vseh tržiščih skupine Heureka. Kljub dejstvu, da se je hrana za pse podražila za 7 odstotkov na letni ravni, opažamo, da potrošniki niso začeli kupovati cenejših izdelkov. Ostali so zvesti velikim znamkam in se odločali za večja količinska pakiranja,« razloži Michal Buzek, vodja analitike v Heureka Group.
Priljubljene blagovne znamke
Najbolj iskane blagovne znamke pasje hrane na Ceneje.si so bile v letošnjem letu Royal Canin, Brit, N&D, Acana in Monge. Potrošniki so kupovali večje, približno 12-kilogramske pakete, povprečna cena nakupa pasje hrane je znašala 56,5 evra. Lastniki mačk pa so najpogosteje posegali po znamkah Felix, Royal Canin, Whiskas, N&D in Farmina. Za nakup so v povprečju odšteli 25 evrov.