subaru
Aktualno

Velikost je pomembna

Subaru svoj novi avtomobil ascent v Kanadi oglašuje kot največjega terenca v svoji ponudbi. Celo tako velikega, da presega oglaševalski prostor.

V sodelovanju z agencijo Zulu Alpha Kilo so zasnovali akcijo zunanjega oglaševanja, v kateri je dobesedno premalo oglaševalskega prostora. Temelji namreč na plakatih, ki dajejo vtis raztegnjenosti čez prvotne meje. V ascentu, ki ga je Subaru predstavil januarja, lahko sedi do osem ljudi, avtomobil pa že od predstavitve znamčijo v skladu s sloganom »Velikost je pomembna«.

bla

481

Naroči se na MM in prihrani do 30%!

Intervju

bla
24. 07. 2021

Renata in Sandi Novak, partnerja tako zasebno kot tudi poslovno, sta se po letih…

bla
23. 07. 2021

Mlada mariborska podjetnica Iva Rat je pred štirimi leti za božične praznike prijateljem…

Menim, da je naš trg ves svet. Povsod so posamezniki, ki jih je potrebno opomniti na to, kako čudoviti so. Da se sprejmejo v raznolikosti, ki nam je…

bla
17. 07. 2021

Mag. Nastjo Mulej, edino licencirano trenerko de Bonovih metod razmišljanja v Sloveniji,…

Naši avtorji