subaru
Aktualno

Velikost je pomembna

Subaru svoj novi avtomobil ascent v Kanadi oglašuje kot največjega terenca v svoji ponudbi. Celo tako velikega, da presega oglaševalski prostor.

V sodelovanju z agencijo Zulu Alpha Kilo so zasnovali akcijo zunanjega oglaševanja, v kateri je dobesedno premalo oglaševalskega prostora. Temelji namreč na plakatih, ki dajejo vtis raztegnjenosti čez prvotne meje. V ascentu, ki ga je Subaru predstavil januarja, lahko sedi do osem ljudi, avtomobil pa že od predstavitve znamčijo v skladu s sloganom »Velikost je pomembna«.

bla

Intervju

Življenje z znaMMkami
18. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Henry Coutinho-Mason
16. 03. 2024

Henry Coutinho-Mason je eden od največjih poznavalcev in napovedovalcev potrošniških…

Marketinška industrija je pravzaprav ena od najpomembnejših panog v dobi umetne inteligence – ker ste prav vi pripovedovalci zgodb tega sveta.

rastezanja
12. 03. 2024

V podjetju FrodX, ponudniku naprednih tehnoloških rešitev za rast poslovanja v srednjih…

Cilj je biti aktualen glede dogajanja v svetu tehnologije, marketinga, izkušnje stranke, prodaje, hkrati pa ustvariti del vsebine, na katero se lahko…

Naši avtorji