z
Aktualno

ViennaUP’24 že četrtič v »zagonskem mestu izumov in rasti«

Od 3. do 9. junija 2024 bo na Dunaju potekal festival ViennaUP’24, eden od najbolj pričakovanih start-upovskih dogodkov. Organizatorji se pripravljajo na sprejem več kot 10.000 obiskovalcev z vsega sveta.

Priprave na četrto izvedbo ViennaUP so v polnem teku, mesto Dunaj se pripravlja na prihod desettisočglave množice ustanoviteljev, vlagateljev, tehnoloških navdušencev in kreativcev, ki se bodo na decentraliziranem festivalu teden dni spogledovali z nadvse vznemirljivimi priložnostmi.

Več kot 50 dogodkov z edinstvenim spremljevalnim programom

Več kot 35 partnerskih organizacij iz lokalne in mednarodne start-upovske skupnosti si namreč prizadeva za izvedbo več kot 50 dogodkov, ki se bodo odvijali na priznanih lokacijah po vsem mestu – od coworking prostorov do konferenčnih dvoran in celo palače Hofburg. Edinstven sedemdnevni program, napolnjen s konferencami, delavnicami, srečanji v kavarni in veliko več, vabi udeležence, da se povežejo s podobno mislečimi posamezniki, se odprejo za nove izume in potopijo v lokalno kulturo. Na Karlsplatzu, kjer je bil pred kratkim ponovno odprt Dunajski muzej, načrtujejo namestitev ViennaUP Homebas-a, kjer se bodo udeleženci med festivalom vsak dan sprostili in uživali v dunajskem vzdušju – letos ga bo izpopolnil tudi poseben glasbeni program.

Dunaj kot mesto, prijazno start-upovski kulturi

Mesto Dunaj, ki je poznano kot zagonsko mesto izumov in rasti, bo obiskovalcem s festivalom ponovno ponudilo edinstveno pustolovščino s poudarkom na privlačnosti mesta kot poslovne lokacije.

Letošnjo četrto izdajo ViennaUP podpirajo Avstrijska agencija za promocijo podjetij ABA, tuji uradi mesta Dunaj in Zveza avstrijske industrije Dunaj. 

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji