Viralen oglas: Nogometna reprezentanca, kot je še niste videli
Oglas telekomunikacijskega francoskega velikana Orange je postal viralen v le nekaj dnevih, mediji pa ga ocenjujejo kot enega od najboljših športnih oglasov vseh časov.
Kaja Kovič
Kljub temu, da je v zadnjih letih ženski nogomet zelo prosperiral, je v primerjavi z moško igro še vedno zelo bled, manj prepoznan in spoštovan. Za boj proti spolni neenakosti oziroma pristranskosti v športu, zlasti okoli večjih turnirjev, je francoski telekomunikacijski velikan Orange v sodelovanju z agencijo Marcel, ki je del Publicis Groupe, ustvaril oglas, ki izziva gledalce in njihovo dojemanje tega športa. Za večji učinek so k sodelovanju povabili zvezdnika francoske nogometne reprezentance Kyliana Mbappeja in Antoina Griezmanna.
Igranje na nogometna čustva
Oglas je sprva videti kot običajna (torej zelo napeta in nabita s čustvi) nogometna tekma, v kateri se nogometaši podijo za žogo, se spotikajo, padajo, vstanejo, brcajo, podajajo žogo, dajejo gole in vpijejo po igrišču. Posnetek prekine sporočilo »Samo ekipa Les Bleus nam lahko da ta čustva.« Ko se povprečni gledalec strinja s sporočilom, se pojavi še eno okno, v katerem dodajo: »Ampak to, kar ste ravnokar videli, niso oni.«
Posnetek se nato zavrti nazaj in razkrije, da je bil obdelan z umetno inteligenco, pri čemer se za podobama Mbappeja in Griezmanna skrivata nogometašici Les Bleues (ženski del francoske nogometne ekipe). Beseda »Les Bleus« se takrat spremeni v »Les Bleues«.
Športni navdušenci, marketinški strokovnjaki in ljubitelji tehnologije so nad oglasom navdušeni in so ga hitro označili za enega od najboljših športnih oglasov vseh časov. Pohvalili so njegovo kreativno zasnovo, vizualne učinke in ključno sporočilo o raznolikosti in vključenosti.