m
Aktualno

Viralen oglas: Nogometna reprezentanca, kot je še niste videli

Oglas telekomunikacijskega francoskega velikana Orange je postal viralen v le nekaj dnevih, mediji pa ga ocenjujejo kot enega od najboljših športnih oglasov vseh časov.

Kljub temu, da je v zadnjih letih ženski nogomet zelo prosperiral, je v primerjavi z moško igro še vedno zelo bled, manj prepoznan in spoštovan. Za boj proti spolni neenakosti oziroma pristranskosti v športu, zlasti okoli večjih turnirjev, je francoski telekomunikacijski velikan Orange v sodelovanju z agencijo Marcel, ki je del Publicis Groupe, ustvaril oglas, ki izziva gledalce in njihovo dojemanje tega športa. Za večji učinek so k sodelovanju povabili zvezdnika francoske nogometne reprezentance Kyliana Mbappeja in Antoina Griezmanna.

Igranje na nogometna čustva

Oglas je sprva videti kot običajna (torej zelo napeta in nabita s čustvi) nogometna tekma, v kateri se nogometaši podijo za žogo, se spotikajo, padajo, vstanejo, brcajo, podajajo žogo, dajejo gole in vpijejo po igrišču. Posnetek prekine sporočilo »Samo ekipa Les Bleus nam lahko da ta čustva.« Ko se povprečni gledalec strinja s sporočilom, se pojavi še eno okno, v katerem dodajo: »Ampak to, kar ste ravnokar videli, niso oni.«

Posnetek se nato zavrti nazaj in razkrije, da je bil obdelan z umetno inteligenco, pri čemer se za podobama Mbappeja in Griezmanna skrivata nogometašici Les Bleues (ženski del francoske nogometne ekipe). Beseda »Les Bleus« se takrat spremeni v »Les Bleues«.

Športni navdušenci, marketinški strokovnjaki in ljubitelji tehnologije so nad oglasom navdušeni in so ga hitro označili za enega od najboljših športnih oglasov vseh časov. Pohvalili so njegovo kreativno zasnovo, vizualne učinke in ključno sporočilo o raznolikosti in vključenosti.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji