Vplivneži bodo nadomestili piarovce
The Washington Post je pred kratkim odpustil večino svoje ekipe za odnose z javnostmi. Pravijo, da je »novinarstvo, ki temelji na talentih, prihodnost, osebnosti in ustvarjalci pa bodo vodilni na tej poti.« Zato ustanavljajo »enoto zvezdniških talentov«.
Eva Peserl
Dreamstime
Pri Washington Postu so sporočili, da bo zmanjšanje števila zaposlenih prizadelo manj kot 100 ljudi v oddelkih za prodajo oglasov, trženje, komunikacije in tiskane izdelke. Zmanjšanje števila zaposlenih ne bo vplivalo na uredništvo časopisa Post.
Vodja komunikacij Kathy Baird je zaposlenim sporočila, da v ekipi uvajajo nujne spremembe, ki bodo pripomogle k uspehu v novem letu. »Novinarstvo, ki temelji na talentih, je prihodnost medijev, osebnosti in ustvarjalci pa bodo vodili pot,« je dejala.
Nič več oglaševanja na radiu, televiziji in v tradicionalnih medijih
»Z leti smo opazili, da se število teh priložnosti nenehno zmanjšuje, zato menimo, da je nujno, da se oddaljimo od tradicionalnih medijev in dosežemo novo občinstvo,« je razložila Bairdova. »Naše novinarstvo mora biti še bolj dostopno in ne verjamemo več, da je tradicionalno obveščanje pravi način za dosego tega cilja.«
Ljudje zaupajo ljudem in ne institucijam
Svoj vpogled je na LinkedInu delila tudi Mayra Báez, strateginja in soustanoviteljica medijske produkcije AJ+. »To ni nič prelomnega. Pri AJ+ smo s tem začeli eksperimentirati že pred 11 leti, ko smo blagovno znamko organizacije prepletali z osebnimi znamkami novinarjev za naše novinarstvo, usmerjeno v družbene medije. In uganite kaj? Delovalo je. Zakaj? Ker ljudje zaupajo ljudem in ne institucijam,« je zapisala.
Tradicionalni način novinarskega dela pri občinstvu ni več odziven
Báezova je dodala, da je resničnost takšna: »Vstopili smo v obdobje newsfluencerjev oz. novičarskih vplivnežev in ustvarjalcev novic. Ne gre le za novinarstvo, ta trend se širi tudi v druge panoge. Ta premik odpira velika vprašanja,« je opozorila. Poudarila pa je tudi, da tradicionalni način novinarskega dela enostavno ni več odziven pri občinstvu. »Ljudje ne razlikujejo med poročanjem in vsebinami vplivnežev; iskreno povedano, to sploh ni pomembno. Gre za povezavo, ki je pomembnejša od kredibilnosti,« je zaključila.