vplivnež
Aktualno

Vplivneži bodo nadomestili piarovce

The Washington Post je pred kratkim odpustil večino svoje ekipe za odnose z javnostmi. Pravijo, da je »novinarstvo, ki temelji na talentih, prihodnost, osebnosti in ustvarjalci pa bodo vodilni na tej poti.« Zato ustanavljajo »enoto zvezdniških talentov«.

Pri Washington Postu so sporočili, da bo zmanjšanje števila zaposlenih prizadelo manj kot 100 ljudi v oddelkih za prodajo oglasov, trženje, komunikacije in tiskane izdelke. Zmanjšanje števila zaposlenih ne bo vplivalo na uredništvo časopisa Post. 

Vodja komunikacij Kathy Baird je zaposlenim sporočila, da v ekipi uvajajo nujne spremembe, ki bodo pripomogle k uspehu v novem letu. »Novinarstvo, ki temelji na talentih, je prihodnost medijev, osebnosti in ustvarjalci pa bodo vodili pot,« je dejala. 

Nič več oglaševanja na radiu, televiziji in v tradicionalnih medijih

»Z leti smo opazili, da se število teh priložnosti nenehno zmanjšuje, zato menimo, da je nujno, da se oddaljimo od tradicionalnih medijev in dosežemo novo občinstvo,« je razložila Bairdova. »Naše novinarstvo mora biti še bolj dostopno in ne verjamemo več, da je tradicionalno obveščanje pravi način za dosego tega cilja.«

Ljudje zaupajo ljudem in ne institucijam

Svoj vpogled je na LinkedInu delila tudi Mayra Báez, strateginja in soustanoviteljica medijske produkcije AJ+. »To ni nič prelomnega. Pri AJ+ smo s tem začeli eksperimentirati že pred 11 leti, ko smo blagovno znamko organizacije prepletali z osebnimi znamkami novinarjev za naše novinarstvo, usmerjeno v družbene medije. In uganite kaj? Delovalo je. Zakaj? Ker ljudje zaupajo ljudem in ne institucijam,« je zapisala.

linkedin

Tradicionalni način novinarskega dela pri občinstvu ni več odziven

Báezova je dodala, da je resničnost takšna: »Vstopili smo v obdobje newsfluencerjev oz. novičarskih vplivnežev in ustvarjalcev novic. Ne gre le za novinarstvo, ta trend se širi tudi v druge panoge. Ta premik odpira velika vprašanja,« je opozorila. Poudarila pa je tudi, da tradicionalni način novinarskega dela enostavno ni več odziven pri občinstvu. »Ljudje ne razlikujejo med poročanjem in vsebinami vplivnežev; iskreno povedano, to sploh ni pomembno. Gre za povezavo, ki je pomembnejša od kredibilnosti,« je zaključila. 

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji