Vplivnostni marketing še vedno privablja znatna oglaševalska sredstva
V zadnjih nekaj letih so vplivneži postali prva izbira za oglaševanje na družbenih omrežjih. Znamkam zagotavljajo priložnost, da čez noč dosežejo milijone potencialnih kupcev. Zato ne preseča, da so naložbe v vplivnostni marketing dosegle rekordne višine.
Oglaševanje s pomočjo vplivnežev je izjemno učinkovito, kot navaja letošnje poročilo o stanju na področju vplivnostnega marketinga (The State of Influencer Marketing 2023 Report), saj že okoli 40 odstotkov znamk sodeluje z do deset vplivneži. Tako lahko dosežejo večjo prepoznavnost znamke, več potrošnikov, povečajo prodajo in si zagotovijo bolj natančno določeno ciljno javnost, ugotavljajo avtorji poročila.
Po podatkih platforme OnlyAccounts.io so znamke v vplivnostni marketing v zadnjih petih letih vložile kar 82 milijard evrov. Naložbe so od leta 2017 narasle za 400 odstotkov. V prvih treh letih, od leta 2017 do leta 2020, so te s 5,5 milijarde evrov poskočile na 14,5 milijarde evrov. Največji preobrat pa se je zgodil leta 2021, ko je ta številka porasla za skoraj 40 odstotkov na 20,3 milijarde evrov.
Po napovedih bodo naložbe v oglaševanje z vplivneži v naslednjih letih eksponentno naraščale. Do leta 2027 naj bi jim oglaševalci namenili 43,7 milijarde evrov letno.
Čeprav se oglaševanja z vplivneži poslužujejo povsod po svetu, pa jim največ sredstev namenjajo Kitajska, ZDA in Velika Britanija. Med njimi vodi Kitajska z najhitreje rastočim trgom vplivnostnega marketinga. Med letoma 2017 in 2022 je vplivnežem namenila kar 44,6 milijarde evrov, številka pa naj bi leta 2023 porrasla še za 15,2 milijarde evrov. Sledita ji ZDA, ki naj bi letos 13,7 milijarde evrov, kolikor jih je v vplivnostni marketing vložila v zadnjih petih letih, dodala še 4,6 milijarde evrov, in Velika Britanija, ki naj bi k 2,6 milijarde evrov v zadnjih petih letih pristavila še 900 milijonov evrov.