»Vsi že nestrpno pričakujemo možnost oglaševanja na TikToku«
V zadnjem iz niza člankov, v katerih v (digitalnih) agencijah napovedujejo, na katero družbeno omrežje velja staviti v letu 2024, smo se pogovarjali s predstavniki agencij iPROM in W3B.
Tina Guček
V iPROM-u dajejo prednost večkanalnim digitalnim strategijam, v katere po njihovih besedah premišljeno integrirajo tudi relevantne družbene medije, skladno z medijsko potrošnjo opredeljenih ciljnih skupin in produktnim segmentom. »Medijske pojavnosti danes zagotovo ne gre graditi le na ograjenih vrtovih, ampak je za uspeh v prihodnosti temeljnega pomena vlagati v vsebino v lastnih medijih in ob tem graditi prvoosebna občinstva in lastna podatkovna skladišča. V prihodnosti bo namreč zakup na osnovi prvoosebnih podatkov ena od glavnih konkurenčnih prednosti podjetij,« so prepričani.
Pomembne so koristne videovsebine
Pri W3B se držijo načela, da je potrebno natančno spoznati naročnika in njegovo ciljno skupino. Le tako lahko zanj predlagajo pravo družbeno omrežje in format vsebin za nagovarjanje določene ciljne skupine. »Skupaj z naročnikom vedno najprej skrbno pregledamo trende in zastavimo cilje, ki jih želimo doseči skupaj. Šele nato določimo prave kanale za promocijo in strategijo, po kateri bomo zakupili oglasni prostor na različnih družbenih omrežjih, da bi dosegli čim boljše rezultate,« pravijo.
V letu 2024 bodo po njihovem mnenju v ospredju predvsem družbena omrežja, ki uporabnikom ponujajo koristne vsebine preko kratkih videoposnetkov, kot sta TikTok in Instagram Reels. »Vsi že nestrpno pričakujemo možnost oglaševanja na TikToku v Sloveniji, kar bo zagotovo prineslo nekaj sprememb v razporeditvi proračunov za medijski zakup na družbenih omrežjih. Poleg omrežij Facebook, Instagram in TikTok, ki so in bodo še naprej v ospredju, velja izpostaviti tudi tiste, ki nagovarjajo mlajše ciljne skupine in tiste, ki nagovarjajo bolj 'nišne' segmente uporabnikov. Mednje vsekakor sodita Discord in Reddit, kjer uporabniki pridobivajo koristne informacije, blagovne znamke pa imajo priložnost zgraditi skupnost visoko vpletenih uporabnikov,« izpostavljajo. Interno testirajo tudi platformo Threads, ki pa se za zdaj še ni izkazala za relevantno, predvsem zaradi (še vedno) dokaj majhnega števila uporabnikov v Sloveniji. Naročnikom, ki nagovarjajo uporabnike v tujini, pa bi vsekakor predlagali prisotnost tudi na tej platformi.