WARC-ova nova poročila: Strategije za jutri, dejanja za danes
WARC-ova nova serija poročil z naslovom »Evolucija marketinga« raziskuje ključna vprašanja o potrošniških trendih, ki vplivajo na njihove nakupne odločitve in odnos do blagovnih znamk.
Kaja Kovič
Pri marketinško-analitičnem podjetju WARC so javnosti predstavili popolnoma nov vsebinski program »Evolucija marketinga« in napovedali redno serijo poglobljenih poročil, ki se bodo osredotočala na aktualne trende, tehnologije, medije, družbene vplive in druge dejavnike, ki so pomembni za marketing in trženje. Aditya Kishore, direktor programa, je ob tem dejal: »Novi program zagotavlja vpoglede in podatke, ki bodo pomagali odgovoriti na dve glavni vprašanji: katere bodo najučinkovitejše marketinške strategije v prihodnje in kaj lahko marketingarji storijo že danes, da se bodo dobro pozicionirali v prihodnosti.«
Zmanjševanje potrošnje
Ob napovedi programa so izdali poročilo za leto 2023, v katerem med blagovnimi znamkami po vsem svetu raziskujejo nakupne odločitve potrošnikov, z regionalnimi poudarki za Bližnji vzhod, Evropo in Severno Ameriko.
Ugotovili so, da na potrošnike najbolj vplivajo njihove nove navade, ki temeljijo na inflaciji, trajnosti, krizi duševnega zdravja, predvsem generacije Z, in vzponu prodaje na družbenih omrežjih.
Vse to je vplivalo na to, da se potrošnja zmanjšuje. Zaradi manjše kupne moči 40 odstotkov potrošnikov zdaj potroši manj v primerjavi z letom 2022, več kot tretjina pa jih je zmanjšala izdatke za zabavo in prostočasovne aktivnosti zunaj doma. Druga področja, na katerih se je potrošnja še zmanjšala, so potovanja (30 odstotkov potrošnikov), luksuzni nakupi (29 odstotkov) in oblačila (29 odstotkov).