m
Aktualno

WARC-ova nova poročila: Strategije za jutri, dejanja za danes

WARC-ova nova serija poročil z naslovom »Evolucija marketinga« raziskuje ključna vprašanja o potrošniških trendih, ki vplivajo na njihove nakupne odločitve in odnos do blagovnih znamk.

Pri marketinško-analitičnem podjetju WARC so javnosti predstavili popolnoma nov vsebinski program »Evolucija marketinga« in napovedali redno serijo poglobljenih poročil, ki se bodo osredotočala na aktualne trende, tehnologije, medije, družbene vplive in druge dejavnike, ki so pomembni za marketing in trženje. Aditya Kishore, direktor programa, je ob tem dejal: »Novi program zagotavlja vpoglede in podatke, ki bodo pomagali odgovoriti na dve glavni vprašanji: katere bodo najučinkovitejše marketinške strategije v prihodnje in kaj lahko marketingarji storijo že danes, da se bodo dobro pozicionirali v prihodnosti.«

Zmanjševanje potrošnje

Ob napovedi programa so izdali poročilo za leto 2023, v katerem med blagovnimi znamkami po vsem svetu raziskujejo nakupne odločitve potrošnikov, z regionalnimi poudarki za Bližnji vzhod, Evropo in Severno Ameriko.

Ugotovili so, da na potrošnike najbolj vplivajo njihove nove navade, ki temeljijo na inflaciji, trajnosti, krizi duševnega zdravja, predvsem generacije Z, in vzponu prodaje na družbenih omrežjih.

Vse to je vplivalo na to, da se potrošnja zmanjšuje. Zaradi manjše kupne moči 40 odstotkov potrošnikov zdaj potroši manj v primerjavi z letom 2022, več kot tretjina pa jih je zmanjšala izdatke za zabavo in prostočasovne aktivnosti zunaj doma. Druga področja, na katerih se je potrošnja še zmanjšala, so potovanja (30 odstotkov potrošnikov), luksuzni nakupi (29 odstotkov) in oblačila (29 odstotkov).

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji