z
Aktualno

WARC: Potrošniško zaupanje kaže znake izboljšanja

WARC je objavil poročilo o globalnih potrošniških trendih za leto 2024. Raziskali so ključne dejavnike, ki bodo vplivali na odločitve potrošnikov o nakupu med blagovnimi znamkami in kategorijami.

Leto 2023 so pri WARC-u ocenili kot leto odpornosti, saj so potrošniki vztrajali pri nakupnih držah kljub visoki inflaciji in nižji gospodarski rasti; danes pa se potrošniki počutijo bolj optimistične glede svoje finančne situacije, vendar ostajajo previdni.

Pet potrošniških trendov, ki bodo oblikovali potrošnjo v prihajajočem letu:

  • Previdni optimizem spreminja porabo: Trije od petih potrošnikov (61 odstotkov) menijo, da se bodo njihove finance izboljšale v naslednjih šestih mesecih. Mlajši potrošniki so bolj optimistični; 68 odstotkov generacije Z in 65 odstotkov milenijcev pričakuje izboljšanje financ.
  • Podnebne spremembe vplivajo na potrošnjo: Skoraj polovica potrošnikov (48 odstotkov) v raziskavi je v zadnjem letu razmišljala o nakupu izdelka za hlajenje zaradi naraščajoče vročine ob podnebnih spremembah.
  • Vse več 'večgeneracijskih' gospodinjstev: 24 odstotkov staršev živi s svojimi starši zaradi visokih življenjskih in oskrbovalnih stroškov (tri generacije pod eno streho).
  • UI ustvarja nove nakupne poti: Več kot polovica potrošnikov (51 odstotkov) uporablja UI orodja za primerjavo cen. Potrošniki raziskujejo nove tehnologije za udobno in brezhibno nakupno izkušnjo.
  • Ponovna rast dogodkov v živo: 16 odstotkov potrošnikov je v prvem četrtletju 2024 kupilo vstopnice za koncerte in glasbene festivale. Povpraševanje po tovrstnih izkušnjah spodbuja glasbeno in športno industrijo.

Blagovne znamke se na zgornje trende lahko odzovejo z vlaganjem v gradnjo blagovne znamke, prilagajanjem potrebam potrošnikov in vključevanjem UI v vsak korak nakupne poti.

z

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji