z
Aktualno

WARC: Potrošniško zaupanje kaže znake izboljšanja

WARC je objavil poročilo o globalnih potrošniških trendih za leto 2024. Raziskali so ključne dejavnike, ki bodo vplivali na odločitve potrošnikov o nakupu med blagovnimi znamkami in kategorijami.

Leto 2023 so pri WARC-u ocenili kot leto odpornosti, saj so potrošniki vztrajali pri nakupnih držah kljub visoki inflaciji in nižji gospodarski rasti; danes pa se potrošniki počutijo bolj optimistične glede svoje finančne situacije, vendar ostajajo previdni.

Pet potrošniških trendov, ki bodo oblikovali potrošnjo v prihajajočem letu:

  • Previdni optimizem spreminja porabo: Trije od petih potrošnikov (61 odstotkov) menijo, da se bodo njihove finance izboljšale v naslednjih šestih mesecih. Mlajši potrošniki so bolj optimistični; 68 odstotkov generacije Z in 65 odstotkov milenijcev pričakuje izboljšanje financ.
  • Podnebne spremembe vplivajo na potrošnjo: Skoraj polovica potrošnikov (48 odstotkov) v raziskavi je v zadnjem letu razmišljala o nakupu izdelka za hlajenje zaradi naraščajoče vročine ob podnebnih spremembah.
  • Vse več 'večgeneracijskih' gospodinjstev: 24 odstotkov staršev živi s svojimi starši zaradi visokih življenjskih in oskrbovalnih stroškov (tri generacije pod eno streho).
  • UI ustvarja nove nakupne poti: Več kot polovica potrošnikov (51 odstotkov) uporablja UI orodja za primerjavo cen. Potrošniki raziskujejo nove tehnologije za udobno in brezhibno nakupno izkušnjo.
  • Ponovna rast dogodkov v živo: 16 odstotkov potrošnikov je v prvem četrtletju 2024 kupilo vstopnice za koncerte in glasbene festivale. Povpraševanje po tovrstnih izkušnjah spodbuja glasbeno in športno industrijo.

Blagovne znamke se na zgornje trende lahko odzovejo z vlaganjem v gradnjo blagovne znamke, prilagajanjem potrebam potrošnikov in vključevanjem UI v vsak korak nakupne poti.

z

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji