WARC: Potrošniško zaupanje kaže znake izboljšanja
WARC je objavil poročilo o globalnih potrošniških trendih za leto 2024. Raziskali so ključne dejavnike, ki bodo vplivali na odločitve potrošnikov o nakupu med blagovnimi znamkami in kategorijami.
Leto 2023 so pri WARC-u ocenili kot leto odpornosti, saj so potrošniki vztrajali pri nakupnih držah kljub visoki inflaciji in nižji gospodarski rasti; danes pa se potrošniki počutijo bolj optimistične glede svoje finančne situacije, vendar ostajajo previdni.
Pet potrošniških trendov, ki bodo oblikovali potrošnjo v prihajajočem letu:
- Previdni optimizem spreminja porabo: Trije od petih potrošnikov (61 odstotkov) menijo, da se bodo njihove finance izboljšale v naslednjih šestih mesecih. Mlajši potrošniki so bolj optimistični; 68 odstotkov generacije Z in 65 odstotkov milenijcev pričakuje izboljšanje financ.
- Podnebne spremembe vplivajo na potrošnjo: Skoraj polovica potrošnikov (48 odstotkov) v raziskavi je v zadnjem letu razmišljala o nakupu izdelka za hlajenje zaradi naraščajoče vročine ob podnebnih spremembah.
- Vse več 'večgeneracijskih' gospodinjstev: 24 odstotkov staršev živi s svojimi starši zaradi visokih življenjskih in oskrbovalnih stroškov (tri generacije pod eno streho).
- UI ustvarja nove nakupne poti: Več kot polovica potrošnikov (51 odstotkov) uporablja UI orodja za primerjavo cen. Potrošniki raziskujejo nove tehnologije za udobno in brezhibno nakupno izkušnjo.
- Ponovna rast dogodkov v živo: 16 odstotkov potrošnikov je v prvem četrtletju 2024 kupilo vstopnice za koncerte in glasbene festivale. Povpraševanje po tovrstnih izkušnjah spodbuja glasbeno in športno industrijo.
Blagovne znamke se na zgornje trende lahko odzovejo z vlaganjem v gradnjo blagovne znamke, prilagajanjem potrebam potrošnikov in vključevanjem UI v vsak korak nakupne poti.