a
Aktualno

Web Summit: Inovacija na področju vplivnostnega marketinga

Podjetje Influencer.com je na Web Summitu predstavil novo rešitev, revolucioniran način sodelovanja ustvarjalcev in blagovnih znamk. Nova aplikacija ustvarjalcem omogoča, da prihranijo čas, blagovnim znamkam pa omogoča hitrejšo aktivacijo.

Inovativna rešitev centralizira upravljanje marketinških akcij, pospeši postopek njihove odobritve, ustvarjalcem pa ponuja dodatne medijske meritve podatkov v realnem času.

Podjetje za vplivnostni marketing Influencer.com (uradni globalni marketinški partner za Facebook, Instagram in TikTok) je v Lizboni na tehnološki konferenci Web Summit najavilo in slavnostno odprlo za javnost novo revolucionarno aplikacijo »Waves for Creators«. Ta naj bi spremenila običajen način sodelovanja ustvarjalcev in blagovnih znamk. Strokovno znanje in izkušnje soustanoviteljev podjetja Influencer.com, Bena Jeffriesa, in YouTubovega ustvarjalca, vplivneža Casparja Leeja, pomenijo, da je rešitev resnično zelo učinkovita za obe strani in nudi boljše možnosti tako oglaševalcem kot ustvarjalcem.

Waves for Creators se neposredno sinhronizira z njihovo celovito platformo Waves for Brands, kar pomeni, da je podjetje optimiziralo obe platformi in s tem omogočila neposredno nalaganje vsebine, odobritve (ali pripombe) in hitrejše aktiviranje, vse skupaj naj bi se odvilo v nekaj sekundah.

Platformo že uporabljajo blagovne znamke, kot so Google, Vodafone, SharkNinja, Pernod Ricard in Levi’s, aplikacija pa je luč sveta ozrla danes, 3. novembra 2022.

Aplkacijo sta Ben Jeffries in Caspar Lee na Web Sumitu opredelila kot:

● Upravljanje celotne oglaševalske akcije, možnost ogleda vseh prihajajočih del na enem mestu.

● Upravljajnje stroškov.

● Prihranek časa zaradi hitrosti procesa.

● Boljše razumevanje meritev uspešnosti oglaševalske akcije v realnem času.

● Ustvarjanje akcij po meri.

● Izboljšana možnost predstavite statistike in sloga.

● Možnost združevanja računov družbenih medijev na enem mestu s prikazom vpogledov na več platformah.

● Ustvarjalci prihranijo čas in se lahko bolj intenzivno posvečajo ustvarjanju vsebine namesto komunikacije o oglaševalski akciji.

»Pozabite različicah datotek »Final Final« in nujnih sporočil »Ali je to odobreno?!«, zdaj lahko ustvarjalci porabijo več časa za vsebino, oglaševalci pa za strategijo blagovne znamke in poslovanja,« pove Caspar Lee, 28-letni vplivnež svetovnega kova. Ustvarjalec Luke Vernon, ki ima 2 milijona sledilcev na TikToku in je bil pred kratkim imenovan za najboljšega ustvarjalca vsebine leta 2022, se je z njim strinjal in označil aplikacijo kot rešitev za boljše marketinške akcije in velik prihranek stresa.

Rafael Franco, glavni produktni direktor pri Influencer.com, je pojasnil: »Preveč partnerjev v industriji se osredotoča le na eno stran, na oglaševalce, pozabljajo pa na ustvarjalce, katerim zmanjkuje idej in kreativnosti zaradi prevelikega stresa ob potrjevanju vsebin in ostalih biroktatičnih zank,« ter dodal: »Naše poslanstvo je ustvariti tehnologije, ki spreminjajo igro, ter blagovnim znamkam in ustvarjalcem omogočiti, da skupaj dosežejo največji možni učinek.«

j

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji