websi
Aktualno

WEBSI 2022 z rekordnim številom prijavljenih projektov

Tekmovanje za digitalne presežke WEBSI je letos ponovno zabeležilo rekordno število prijavljenih projektov, saj se bo za nagrade potegovalo 180 prijavljenih del.

Prijavljena dela se bodo v 28-ih različnih kategorijah potegovala za osvojitev skupno 35-ih nagrad WEBSI. Te bodo podelili 15. septembra 2002, na zdaj že tradicionalnem WEBSI dnevu v Festivalni dvorani v Ljubljani.

Žirija WEBSI bo tudi tokrat podala priporočila za izboljšave

Številčna, kar 108-članska žirija, v kateri so strokovnjaki in praktiki s področij digitalnega poslovanja, marketinga in videoprodukcije, je že zavihala rokave in začela z ocenjevanjem vseh prijavljenih projektov. Tudi letos bo vsak član žirije k posameznemu prijavljenemu projektu dodal komentar in svoje priporočilo za izboljšavo, ki jih bodo prijavitelji ob koncu tekmovanja prejeli v posebnem individualiziranem poročilu.

Svoje delo začenja tudi ožja žirija, in sicer 12 članov poslovne in strokovne žirije, ki bodo pod vodstvom Dražena Vranješa Kosija, predsednika žirije WEBSI, sicer strokovnjaka za marketing pri BMW Group Slovenija, podelili nagrade v treh kategorijah; to so naj digitalec oziroma digitalka, najučinkovitejši digitalni projekt in naj digitalna kampanja 2022. Ožja žirija bo zasedala 21. junija 2022.

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji