nm
Aktualno

WeWork v stečaj? Ni nujno, vlagatelji so razumevajoči.

Eden od najuspešnejših start-upov na svetu je v hudih finančnih težavah. Za ameriški in kanadski del podjetja so zaprosili za zaščito pred stečajem, a morda konec ne bo tako bridek.

WeWork smo pred leti spoznali kot zelo uspešno start-up podjetje, ki ga je kasneje začel podpirati tehnološki velikan, skupina SoftBank Group, in katerega bliskovit vzpon je preoblikoval pisarniški sektor po vsem svetu.

Družba namreč najema stavbe in jih spreminja v poslovne prostore. Te lahko na dnevni ravni najemajo njihovi člani, ki ne želijo imeti stalnih pisarn (co-working space). Njihov poslovni model je bil tako uspešen, da je WeWork postal zelo opevan tehnološki samorog, ki je napovedoval revolucijo v prihodnosti pisarniškega dela.

Vse globlje in globlje

Njihov uspeh se je začel obračati leta 2019, ko jim je spodeletela javna ponudba delnic (IPO) in jim prinesla velike finančne in kadrovske težave. Leto dni kasneje pa je pandemija samorogu zadala še večji udarec. Ljudje so se navadili dela od doma, si začeli urejati domače pisarne, manj potovali in se družili, zato so njihovi co-working prostori začeli vse bolj samevati.

Delnice WeWork so začele padati, samo v letu 2023 pa so izgubile približno 98 odstotkov vrednosti – če je bilo podjetje v dobrih časih vredno 47 milijard dolarjev, je danes vredno le še 45 milijonov dolarjev. Prejšnji mesec je družba javno razglasila, da ima v ZDA in Kanadi težave z odplačili dolga, te dni pa so za to območje zaprosili še za zaščito pred bankrotom.

Razumevajoči in predani vlagatelji

Iz podjetja WeWork so sporočili, da sicer ostajajo odprti in operativni, saj se ponovno pogajajo o najemnih in dolžniških obveznostih. Vlagatelji, ki imajo v lasti 92 odstotkov zavarovanega dolga družbe, se pri tem strinjajo, da bodo prilagodili pogoje svojih posojil, da bi družbi pomagali ostati v poslu. »Zdaj je čas, da držimo skupaj in da smo predani vlaganju v naše izdelke, storitve in ekipo zaposlenih po vsem svetu, da bi podprli našo skupnost,« je dejal David Tolley, izvršni direktor WeWork.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji