z
Aktualno

Wonderland ali nepopisan svet domišljije v Ljubljani

Nova restavracija v Ljubljani je videti kot pravljica o Aličini čudežni deleži in film Avatar v enem. Ambient pa ni edini magnet za številne goste, ki vsakodnevno polnijo čarobne prostore lokala.

Kot so povedali za MM, se je Wonderland porodil iz ideje, da bi presegli vsakdanjost in goste povabili v nepopisen svet domišljije, ki odžene vse skrbi. »Skrbno oblikovan ambient ustvarja igrivo, a elegantno okolje, popolno za vsako priložnost – od intimnih brunchev do živahnih srečanj. Naše poslanstvo je ne le nuditi okusnih obrokov, temveč vas popeljati v neobremenjeni pravljični svet.«

z

V Wonderland po fotografije za Instagram

Vsak kotiček restavracije je zasnovan tako, da deluje 'instagramabilno', zaradi česar je to popoln kraj za fotografiranja, ki očarajo, pravijo v restavraciji, v kateri opažajo, da gostje prihajajo tudi samo zaradi fotografiranja. »Bogato okrašene stene umetnosti in edinstveno pripravljene jedi že polnijo družbena omrežja in vabijo ljudi v vizualno potovanje v našo čudežno deželo. Vanjo smo namreč postavili tudi nekaj posebnih kotičkov, namenjenih le temu, da si obiskovalci popestrijo profile družbenih medijev; mednje sodijo Selfie 360, Garden corner, maskota Wondie in podobno.«

z

Hrana in pijača kljub poudarjeni estetiki na prvem mestu

Ponudba jedi – od zajtrka, bruncha, glavnih jedi, sladic, edinstvenih koktajlov, kakovostnih vin in posebnih toplih pijač – je raznovrstna in zadovolji tako mesojede kot vegane, sladkosnede kot dietno-orientirane, odrasle in najmlajše obiskovalce, pravijo v Wonderlandu. »Jedilni list je rezultat skupnega dela kulinaričnih virtuozov. Kuharji so spretno pripravili fuzijo okusov, navdih črpali iz svetovnih kuhinj, hkrati pa ohranili globoko povezanost z lokalnimi sestavinami. Enako velja za koktajle in brezalkoholne mešanice pijač.«

Spektakularnost lokala se ne skriva le v njegovi estetski dovršenosti, temveč tudi v  predstavitvi kuhanja v živo in drugih del kulinaričnega spektakla, sklenejo v trenutno najbolj »instagramabilnem« gostinskem lokalu v Ljubljani.

z

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji