mmm
Aktualno

X z največjim padcem oglaševalskih prihodkov med družbenimi omrežji

Prihodki od oglaševanja padajo že od oktobra lani, ko je milijarder Elon Musk kupil takratni Twitter, zdajšnji X. Oglaševalcev Musk očitno ni navdušil, saj X beleži strm padec oglaševalskih naložb.

Elon Musk (Tesla, SpaceX) je Twitter kupil za 44 milijard dolarjev (nekaj manj kot 42 milijard evrov), po spremembi lastništva pa v podjetju uvedel več sprememb, med drugim predrugačeno moderiranje vsebine, več plačljivih funkcij, spremembo imena platforme v njegovo najljubšo črko 'X', spremembe pa so doletele tudi strukturo zaposlenih in samo politiko podjetja. Novosti so odvrnile številne uporabnike in oglaševalce, zaradi česar podjetje tako že eno leto trpi posledice močno zmanjšanega obsega prometa in prihodkov od oglaševanja.

Edino družbeno omrežje s padcem prihodkom

X-ovi oglaševalski prihodki so leta 2023 padli za 30 odstotkov oziroma za 1,25 milijarde evrov, kar pa še ni najhuje. Je namreč edina platforma družbenih medijev, ki v zadnjem letu beleži upad oglaševanja. Kot napovedujejo v raziskavi Statista naj bi njegovi prihodki od oglaševanja še naprej padali, celo za dodatnih 20 odstotnih točk. Na padec prometa močno vpliva tudi nova Metina platforma Threads, ki kljub popuščanju začetnega navdušenja uporabnikov vztrajno raste.

Rekordna rast TikToka in Pinteresta

TikTok je v zadnjem letu povečal svoje prihodke od oglaševanja za rekordnih 55 odstotkov, rekordno rast pa doživlja tudi osveženo omrežje Pinterest, katerega oglaševalski prihodki so v tem obdobju porasli za 17 odstotkov; tesno mu sledita Snapchat in LinkedIn s 16-odstotno rastjo. Prihodki od oglaševanja sicer rastejo pri vseh družbenih medijih, pri čemer najmanjšo rast zaznavajo pri Facebooku, kjer so zabeležili 5-odstotno rast.

 

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji