Z Googlom do boljšega interneta
Google si je zadal, da bo v svoji novi oglaševalski akciji mladim pokazal, kako do boljšega interneta.
Akcija »Boljši internet« (»Let's Internet Better«) je namenjena predvsem generaciji Z in želi utelesiti ton, humor in estetiko njenih pripadnikov na informativen in hkrati zabaven način. Z oglaševanjem so se osredotočili predvsem na YouTube in TikTok, vsebine animiranih videoposnetkov pa temeljijo na dejstvu, da živimo v času, ko so lažne novice in napačne informacije vsakdanji pojav v našem spletnem življenju. »Krmarjenje po neskončni količini informacij na spletu je lahko zastrašujoče, zlasti če so te informacije zmedene ali nasprotujoče si,« pravijo snovalci akcije. Rebecca Michael, višja direktorica marketinga pri Google Search, dodaja, da je njihov ključni cilj zgraditi zaupanje in ozaveščenost o Googlovih orodjih za informacijsko opismenjevanje ter spodbuditi ljudi h kritičnemu razmišljanju o informacijah, do katerih pridejo na spletu.