Za Paideio Events je pestra pomlad
Pomladni meseci so bili v agenciji Paideia Events zelo dinamični, saj so izvedli precej zanimivih projektov.
Maja so po izvedbi dogodka DIGGIT kot tehnična ekipa na isti lokaciji (v ljubljanskem Grand hotelu Union) izvedli tudi 14-dnevno konferenco MLA, ki velja za najpomembnejšo diplomatsko konferenco v zgodovini Slovenije. Za podjetje Frapak so v industrijski coni Komenda organizirali dvodnevno predstavitev novih poslovnih prostorov, za podjetje Precision Resource pa so v industrijski coni Logatec pripravili poslovno srečanje za njihove poslovne partnerje z zaključno večerjo na Ljubljanjskem gradu.
Za podjetje Kolektor Etra so ob njihovi 90. obletnici izvedli zabaven »team building«, na katerem so se odvijale različne športne aktivnosti in tekmovanja, večer pa so zaključili z zabavo in glasbenim nastopom Samuela Lucasa. Za podjetje Sportradar so organizirali 3-dnevni športno-zabaven družabni dogodek za zaposlene in njihove družine v Kampu Menina, prav tako so pridobili novega naročnika Bankart, za katerega so naredili dogodek za zaposlene.
Sodelovali so tudi pri organizaciji in izvedbi dogodka Dinamični avto salon – Pridi. Vidi. Vozi. – za naročnika Emil Frey, v okviru katerega so udeleženci v Centru varne vožnje na Vranskem lahko preizkusili vozila dvanajstih različnih blagovnih znamk.
Izpeljali so tudi zaključno podelitev na Slovenski marketniški konferenci v Bernardinu ter kot producentska ekipa izvedli 32. SOF v Avditoriju Portorož.
Za podjetje Infomediji so s šolanimi zunanjimi strokovnjaki izvedli prvo diagnostiko teama po metodi Antona Majhna.
Počivali ne bodo niti poleti, ko bo čas za intenzivne priprave na jesensko sezono dogodkov, med katerimi že zdaj napovedujejo SEMPL, ki se 19. in 20. oktobra po štirih letih vrača v Portorož.