POPovo leto
Aktualno

Začenja se POPovo leto

15. decembra 1995 so slovenski gledalci na malih zaslonih prvič gledali novo dnevno-informativno oddajo 24UR, ki je naznanila, da je Slovenija dobila nov televizijski program.

To je naznanil tudi voditelj Drago Balažič, ki je v uvodnem nagovoru obljubil, da POP TV prinaša pomembno in dobrodošlo popestritev televizijske ponudbe. »Praktično od prvega dne je oddaja 24UR poleg ažurnih in preverjenih informacij na slovenski medijski trg dodala svež pristop podajanja informacij in prepoznavno dinamiko, s katero si z leti le še utruje status najbolj gledane in zaupanja vredne informativne oddaje pri nas,« pravijo na POP TV.

Svoje spomine na tisti čas deli tudi Damjan Košec. Bil je eden od novinarjev prve ekipe, ki je ustvarjala 24UR, z letošnjim letom pa prevzema mesto odgovornega urednika informativnega in športnega programa POP TV. »Krasne spomine imam na leto 95 in na dan, ko smo v eter spustili prvo oddajo. Stavba, iz katere smo začeli oddajati in je še danes naš drugi dom, je bila vse prej kot televizijska hiša. Šlo je namreč za večnamenski športni objekt, ki še ni bil povsem zgrajen, tako da smo prve dni naokrog hodili s krpami in čistili v rokah ... V prvem studiu, kjer so novinarji sedeli kar v istem prostoru, iz katerega je tudi tekla oddaja v živo, smo zdržali 13 let. Leta 2008 smo ga zamenjali za sodobnejšega. In danes, toliko let kasneje, razmišljamo in pripravljamo številne spremembe, ki bodo gledalce pritegnile s sodobnejšim načinom podajanja novic. Še naprej se bomo trudili, da bomo ob 19. uri še vedno prva izbira gledalcev,« pravi.

30 let je pravzaprav šele začetek ...

Poleg informativnega programa so na POPu v svet poslali 23 različnih zabavnih oddaj in resničnostnih šovov in postavili nove mejnike domače produkcije v snovanju in snemanju lokalnih serij. Stella Litou, direktorica Pro Plusa, jih našteje le nekaj: »Pripravljamo neverjeten program, ki bo potekal vse leto. Že kmalu bomo začeli predvajati drugo sezono serije Skrito v raju, skupaj z MasterChefom in Delovno akcijo. Imamo še Ljubezen po domače, veliko presenečenje pa gledalce čaka jeseni. Pripravljamo novo dnevno serijo, pa seveda še nekaj novosti, poleg Kmetije. Prizadevali si bomo, da bi po dolgih letih znova prinesli Žar, želimo si tudi kviza,« je povedala.

Kot še pravi, je moč televizije v tem, da združuje občinstvo, ki čez dan sicer konzumira različne medije na različne načine ločeno. »Če ima linearna televizija močno, pomembno, vplivno in odmevno vsebino za lokalno občinstvo, se pred njo zbere vsa družina in si deli to doživetje. To je naš cilj, ki nas navdušuje. In naša misija. Poskrbeli bomo za to, da v naši industriji še bolj zacveti v prihodnjih letih in za to smo tudi odgovorni,« zaključuje.

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji